Er lige kommet hjem efter en tur på kælkebakken. Der ligger meterhøje snedriver uden for Kolding, det er vildt fedt! Nu har jeg rød næse og har det edder varmt.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Kom hjem for en lille time siden fra uni. Dvs. at jeg ventede på banegården i cirka et halvt år, da regionaltoget var aflyst. Derfor skulle jeg med et intercity som ekstraordinært standsede i Tommerup. Dette tog nåede jeg naturligvis ikke (det kørte for næsen af mig). Lige hvad man har brug for når man tog hjemmefra i morges 7.05 og efterhånden er tømt for kræfter.
Har være ude og kører lidt. Der sad sku en hvid bil med blå tagbagagebærer fast i sneen. Vi prøvede, men ku ikke få dem fri. Så kan de strissere lære ikke køre i snevejr.
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Jeg har lige samlet en ny discount cykel, og cyklet mig en lille tur. Har ikke været ude og cykle siden min cykel blev stjålet i starten af februar. Det var dælme hårdt at komme ud på jernhesten igen, især i det her vejr.
Nu vil jeg spille poker og se fodbold.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
spiller ikke længere på ladbrokes, gjorde det en kort overgang, fordi signup ved pokerclub.dk gav 150kr til ladbrokes. For det meste spiller jeg ved PokerChamps ("Gus Hansen's site"), og InterPoker (hvor en dansker indefra #poker.dk vandt $60.000 i en turnering for et par uger siden).
Det er fornuftigt nok at vente lidt med at spille om rigtige penge. Blive fortrolig med spillet først, det er noget anderledes end at spille irl. Og når du engang tør spille, så start langt nede i værdierne, og evt. med fixed limit, så er du sikker på ikke at tabe hus og hjem. Men spil for guds skyld aldrig med større stakes/limits end du er helt tryg ved, for det forhindrer dig i at spille frit (Nu taler jeg jo bare af egen erfaring, men i starten havde jeg det skidt med at raise med et par dollar, og så begyndte jeg at calle for tit, hvilket ikke er smart). Der er dog intet så fedt, som at vinde en pot på over $100 :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#211 Scherlund 21 år siden
#208 Lyder som en ide. Det er lang tid siden jeg har set filmene.
#212 davenport 21 år siden
#213 Jay El 21 år siden
Ikke fordi jeg ikke kan lide dem, men jeg har i forvejen 80-100 film jeg aldrig har haft i maskinen. Kan ikke nå at se det hele.
#214 filmz-herskegut 21 år siden
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#215 davenport 21 år siden
Der ligger meterhøje snedriver uden for Kolding, det er vildt fedt!
Nu har jeg rød næse og har det edder varmt.
#216 bobber 21 år siden
#217 HelmerJ 21 år siden
#218 dyg 21 år siden
Jeg har lige samlet en ny discount cykel, og cyklet mig en lille tur. Har ikke været ude og cykle siden min cykel blev stjålet i starten af februar. Det var dælme hårdt at komme ud på jernhesten igen, især i det her vejr.
Nu vil jeg spille poker og se fodbold.
#219 bobber 21 år siden
#220 dyg 21 år siden
Det er fornuftigt nok at vente lidt med at spille om rigtige penge. Blive fortrolig med spillet først, det er noget anderledes end at spille irl. Og når du engang tør spille, så start langt nede i værdierne, og evt. med fixed limit, så er du sikker på ikke at tabe hus og hjem. Men spil for guds skyld aldrig med større stakes/limits end du er helt tryg ved, for det forhindrer dig i at spille frit (Nu taler jeg jo bare af egen erfaring, men i starten havde jeg det skidt med at raise med et par dollar, og så begyndte jeg at calle for tit, hvilket ikke er smart). Der er dog intet så fedt, som at vinde en pot på over $100 :)