#64 Ked af at høre, det er virkelig et lortescenarie at miste sine DVD'ere :( Kan forstå det ikke var den nye Gone With The Wind ;)
Nå, men kommer lige fra en café på Christianshavn, hvor Jokeren blev interviewet til et magasin. Lad mig formulere mig pænt. Hvis journalisten får ham til at fremstå begavet, så er hun alle pengene værd :) Der var frit valg på nederste hylde!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#230 Det er efter virkninger fra Calvé-Perthes sygdom, som er begyndt at vise sig mere og mere. Det startede i går med at jeg knap nok kunne støtte på højre ben. Dette er sket før men ikke så slemt. Men da det stadig var galt her til morgen, tog jeg til læge, efter at have taget endnu flere smertestillende, og han mente at jeg absolut ikke måtte udføre arbejde de næste 3 uger og så tager vi den derfra :(
#234 det har jeg været. Har ikke mærket noget særligt til det de sidste 10-12 år. Men det lader til at jeg nu skal til at slås med det stads. Jeg skal have en ny hofte på et tidspunkt, men jeg vil meget geren udskyde det så lang tid så muligt, da jeg ikke lige er så vild med at skulle opererers.
Du ramte plet på netdoktor forresten. Altid rart at være en af dem der er værst ramt :/
#231 filmz-Bruce 21 år siden
Nå, men kommer lige fra en café på Christianshavn, hvor Jokeren blev interviewet til et magasin. Lad mig formulere mig pænt. Hvis journalisten får ham til at fremstå begavet, så er hun alle pengene værd :) Der var frit valg på nederste hylde!
#232 Scherlund 21 år siden
#233 filmz-Bruce 21 år siden
#234 davenport 21 år siden
Men hvis det er eftervirkninger, så er du måske nogenlunde på ret fod, hvis man kan bruge den vending? ;)
#235 davenport 21 år siden
#236 Scherlund 21 år siden
Du ramte plet på netdoktor forresten. Altid rart at være en af dem der er værst ramt :/
#237 filmz-Bruce 21 år siden
#238 Scherlund 21 år siden
#239 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#240 davenport 21 år siden