Gravatar

#221 bobber 21 år siden

Mange tak for de gode råd, jeg vil tjekke mulighederne ud. Dog er der nok ikke noget som at spille irl, selv om det kun er med nogle håndører der bliver satset. Det er der noget helt specielt over.
Don't Panic
Gravatar

#222 lagoni 21 år siden

Jeg sidder stadig og kæmper med den føromtalte tyskaflevering... Men hvad laver I her? I skal da se Abres Los Ojos på DR1! Og det lige nu.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#223 Scherlund 21 år siden

Er lige kommet hjem fra lægen. Er blevet beordrert til at blive hjemme i minimum 3 uger. Fik med nød og næppe lov til at handle ind selv. Det er kun på grund af at jeg boer 200m fra det nærmeste supermarked.

Har ikke fortalt mit arbejde det endnu. Gruer lidt for det.

Men på den anden sidde giver det mig jo masser af tid til at få indhentet alt det jeg mangler at få set, samt nu er jeg hjemme når postbudet kommer (Læs: ikke flere ture i møg vejr ned på posthuset for at hente en pakke, fordi postbudet kom 5min efter jeg tog hjemmefra)
Gravatar

#224 filmz-dr. hoax 21 år siden

#222 Så den godt, den var fed nok!
http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Dr.%20Hoax
Gravatar

#225 filmz-ataris 21 år siden

Jeg så også Abre Los Ojos, virkelig god film :)
still cuckoo for cocoa puffs
Gravatar

#226 wiseguy 21 år siden

Fik den båndet - der var jo bold!!!
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#227 davenport 21 år siden

Jeg sidder og venter på at min telefon ringer, så jeg kan finde ud af om jeg fik det job. Jeg er fyldt med sommerfugle i posen, og har snart ikke mere tålmodighed..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#228 Yoda 21 år siden

Sæ'føli får du da det job - krydser fingre og tæer ;-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#229 davenport 21 år siden

Uha, tak for det!
Man kan jo håbe at den anden ansøger, gjorde en værre indtryk end jeg gjorde.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#230 filmz-Crystalstar1200 21 år siden

# 223 Velkommen på sygegangen ;) Hvad fejler du ???

# 227 Du får det naturligvis XXX'er fingre for dig :)

Nå men jeg sidder og søger penge til mine behandlinger + medicin, da de koster en formue :-/ og sidder og overvejer om jeg skulle prøve at gå en tur på gaden, for snestormen er jo ikke kommet her til endnu, og købe lidt aftensmad.
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***

Skriv ny kommentar: