Gravatar

#111 elwood 21 år siden

lige blevet færdig med at se Troldspejlet, ahh så mandagen reddet efter det ugentlige troldspejlet med Stegelman.

så var jeg et smut forbi TP inden i århus for første gang, uhh jeg tror den butik bliver farlig for mig at gå i med min pung
8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#112 Scherlund 21 år siden

NOOOOOO Endnu engang er jeg gået glip af Troldspejlet. Jeg lære det aldrig.

Var der noget spændende med?

#113 21 år siden

Hvornår er det de genudsender det?
Gravatar

#114 elwood 21 år siden

søndag 10:30 mener jeg det er, det hvertfald søndag

hehe han lagde ud med Sky Captain, og jeg citere " til dem der ikke nåede at se den i biografen...ærligt, men nu har i så chancen på video" tæt på det sagde han hehe det med ærligt ku jeg godt li.

så anmeldte de Star wars the sith lords efter følgeren til KOTOR
og så var der et yo-gi-oh online spil, plus en hel længdes film som snart kommer på video i dk, sku nogen interessere sig for dette.

Warner brothers havde også nogle nye dvd'er som der blev fortalt om.

og en masse andet men kig selv på siden og se 8-)

Troldspejlet har også deres egen side, hvis nogen ikke vidste det

Stegelmans sted

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#115 filmz-lbw 21 år siden

#109 + 110:

Er det mon bedre at bestille gennem hans tyske underleverandør:
cinemore.de

Så vidt jeg kan se, er prisen for forsendelse 10 euro (og man slipper vel for toldindblanden). Bestillinger over 200 euro er vist fragtfrie.

Der er godt nok et par lækre (tomme) boka'er i mellem...
I am smiling because they haven't found the bodies yet.
Gravatar

#116 filmz-lbw 21 år siden

Off topic:
Apropos boka'er kunne jeg ikke lade være med at smile da jeg så knappen over prisen på flg. side:

Dario Argento Collection

... og nej, jeg er ikke god til svensk ;o)
I am smiling because they haven't found the bodies yet.
Gravatar

#117 chronaden 21 år siden

sidder og pangler med min nye printer som windows af en eller anden grund ikke kan fatte er tilsluttet >:(
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#118 Scherlund 21 år siden

#115 hmm de koster lidt mere hos cinemore.de and hos ham direkte, men som du siger så slipper man for told/moms indblanding. Men som det ser ud nu så mangler jeg kun at beslutte om det skal være den sorte eller guld lain bokaen jeg skal have. Der efter må jagten gå på at få de sidste udgivelser af Noir hjem så jeg også kan få købt metal bokaen til den.

Dog vil jeg stadig gerne høre lidt fra munk, om hvordan samle kvaliteten er på dem.
Gravatar

#119 filmz-Munk 21 år siden

#115 + 118
Bestilte min direkte gennem ham selv, da jeg stoler mere på ham end en tysk underleverandør.. bare en generel holdning ;)

Kan dog ikke give min vurdering før i næste uge igen eller lign, da den først skal afsendes osv..

Modtog iøvrigt også lige en bekræftigelse på afsendelsen af Beauty and the Beast - Collectors Edition R2UK, købt via eBay! Glæder mig!
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets."
- Steve Carell
Gravatar

#120 McPeter 21 år siden

#108 - damn, den er lægger... det er iøvrigt en god bog - hvis ikke du har læst den kan jeg i hvert fald godt anbefale den! :-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/

Skriv ny kommentar: