Jeg er lige blevet færdig med en mini-forårsrengøring og har spændende planer for dagen, som at vaske tøj, tage opvasken og få ryddet ud i mit lager af tomme flasker.
Problematikken er at posten plejer at være ude omkring kl. 10:00, min litteraturteori forelæsning begynder kl. 10:15 og jeg gider (naturligvis) ikke vente på først at kunne hente de film på posthuset i morgen...argh. Ergo kommer jeg jo nok for sent til forelæsningen hehe.
Iøvrigt var jeg i Cinemateket i går og så "En tosset diktator" med Marx Brothers...damn hvor er de morsomme, har ikke set dem siden jeg var knøs.
#114 Har endnu ikke set den, så især denne film ser jeg frem til at skulle bruge aftenen på...posten har bar' at tage sig sammen og smutte op med de film - nu!
Har lige booket billetter til danmarkspremieren på "Kingdom of Heaven" d. 4. maj i Kolding - så nu vil jeg dælme håbe, at jeg kan finde en babysitter til de to små terrorister...
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Har lige fået min Blood Boka. Men desværre har den fået lidt skader på vejen hertil :( Er der nogen der har nogen erfaringer med dvdfromkorea angående sådanne ting?
Jeg har ikke den store lyst til at sende den tilbage for at modtage en ny og så risikere told/moms.
Sidder og slår mave oven på en gang pizza på arbejdet. Overvejer om jeg skal se Der Untergang i weekenden, sådan lige for at få lidt flere detaljer på end da jeg så den i biffen.
Overvejer om jeg skal åbne en liter is og trøstespise.. Ingen film i postkassen, men tilgengæld et brev med et fint lille afslag fra Teknologisk Institut, hvor jeg havde søgt Ingeniør-praktikplads :(
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Har lige fået en mail fra DVDZone2 om, at min ordre er blevet sendt afsted. Nu håber jeg så, at alting går glat, da der er første gang, jeg handler på udenlandske sider, og så endda med mit nyerhvervet mastercard. :)
#111 filmz-herskegut 19 år siden
Skal vi ikke bare sige at vi er nogle stykker der ved lige hvordan du har det ;)
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#112 filmz-Kadann 19 år siden
#113 dolphinfriendly 19 år siden
"12 Angry Men"
"Following"
"Total Recall (Special TIN Ed.)"
"Tape"
"Sideways (Limited Wine Journal Ed.)"
"Stargate (Directors Cut)"
"OldBoy"
"Man bites dog (Criterion)"
"Robocop Trilogy"
Problematikken er at posten plejer at være ude omkring kl. 10:00, min litteraturteori forelæsning begynder kl. 10:15 og jeg gider (naturligvis) ikke vente på først at kunne hente de film på posthuset i morgen...argh. Ergo kommer jeg jo nok for sent til forelæsningen hehe.
Iøvrigt var jeg i Cinemateket i går og så "En tosset diktator" med Marx Brothers...damn hvor er de morsomme, har ikke set dem siden jeg var knøs.
#114 dyg 19 år siden
#115 dolphinfriendly 19 år siden
#116 wiseguy 19 år siden
#117 Scherlund 19 år siden
Jeg har ikke den store lyst til at sende den tilbage for at modtage en ny og så risikere told/moms.
#118 cyberzed 19 år siden
#119 dyg 19 år siden
#120 Popeye 19 år siden