Gravatar

#121 DarkLight 19 år siden

#120, welcome to the rabbithole. you never wanna leave.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#122 aknot 19 år siden

venter på at det bliver fyreaften........
så jeg kan komme ind på Boomtown, og spille BF 1942 og BF vietnam hele aftene YES YES YES det bliver for fedt, er efter hånden noget tid siden jeg sidst er gået AMOK!!!
Gravatar

#123 elwood 19 år siden

#113 den orginale ? eller den med Jack lemmon ?

12 angry men
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#124 davenport 19 år siden

Drikker de sidste slurke på arbejde, mens jeg venter på at køre direkte til familiefest. Lang dag som kommunal ansat!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#125 dolphinfriendly 19 år siden

Den fra '57 med Henry Fonda. Desværre var den ikke med posten...men blev dog trøstet lidt med "Man Bites Dog", "Oldboy", "Robocop Trilogy", "Stargate Directors cut" og "De Utrolige" :).

Gravatar

#126 elwood 19 år siden

#125 det jo heller ikke så ringe en høst

Når ens far lade ind handle ind til daglig vare, og det hele er på hans regning, så skovles der altså bare vare ned i kurven og så er det ligemeget hvor mange rygskader men får af at slæbe de to propfyldte poser op til ens lejlighed(den ene pose var en af mine egne stærke poser man kan bruge til at slæbe tunge ting i, den er perfekt til sådan en høst her), når man ikke selv sku betale en dyt af det hele. så jeg sidder nu og nyder at jeg ikke kommer til at sulte de næste mange dage hehe.
Gravatar

#127 elwood 19 år siden

sidder og ser kapring på åben hav, men det er nu mest på grund af Tommy lee Jones som skurken, hehe han er sku ret go i den.
Gravatar

#128 DarkLight 19 år siden

Jeg bitcher til lagoni, som har tvunget mig til at købe en masse titler på dvdsoon. Hører "Kapring På Åbent Hav", varmer toast på brødristeren og drikke det sidste af min papvin fra i tirsdags.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#129 Scherlund 19 år siden

Ja, Lagoni er en ond kvinde. Man skulle næsten tro at hun får provision hos dvdsoon :)

Sidder også og ser Kapring på åbent hav, dog mest fordi jeg ikke kan finde overskud til at se noget andet.
Gravatar

#130 lagoni 19 år siden

Jeg bliver - igen - skældt ud over irc for at være så flinkt at dele mine fundne tilbud med jer... Men jeg er kommet til det punkt hvor jeg bare indrømmer jeg er et ondt, ondt menneske og siger undskyld.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.

Skriv ny kommentar: