hehe men når det kommer til stykket må jeg indrømme at ligepræsis den film er nu steven segals bedste, men som jeg sagde før Tommy Lee har en stor del af æren for det.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg har lige ryddet op men jeg mangler øl!! Det er fanme ikke sjovt at gå og rydde op uden! Jeg satser på at min søster (Läkarol) får overtalt men svorger (HelmerJ) til en tur til tyskland, så jeg snart kan blive fuld. Jeg har fri, kæresten er på arbejde, og så sidder man bare her og hører Foo Fighters.. mmmm Øl
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Jeg skal til at skrive en dansk stil om Aristoteles og andre idéhistoriske elementer :( Der skulle vel aldrig være nogle herinde, som kan anbefale en bog eller to om Pythagoræerne? Det skal jeg nemlig bruge til en forestående eksamen.
Er vendt tilbage efter en nat med selskab med nogen gode venner, hvor vi spillede nogen spil, og rigtigt hyggede os. Tror snart at jeg skal i seng, har ikke sovet i over 24 timer :( Er bare træt!
Lige kommet hjem fra Tyskland med 3 flasker sprut og 6 kasser øl. + en masse køreøl på turen! Det er satme guld. Nu skal vi til standen og lave bål og spille guitar. Det er sku en fredag der duer venner. :D (Sæt Pink Floyds Wish You Where Here på pladespilleren)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Er lige blevet færdig med at se Gundam Seed: The Empty Battlefield. Men for jo helt lyst til at købe serien når man ser den slags recap film. Hvorfor skal DVD'er være så dyre?`Især når man skal købe 10 stk. for at får en hel serie.
Jeg er hjemme på besøg hos familien. Den ene søster har besøg af et par små venner, så huset føles nu fuld af løbende unger. Den anden søster holder på hun skal se Saturday Night Live når jeg vil se Braveheart, så det kom der en dejlig diskussion ud af, hvilket resulterede i min mor gav mig ret ("hun er jo gæst") og lavede popcorn til os. Livet er nu godt nok af og til.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Jeg snakkede også til mig selv om det på #filmz.dk (alle andre sover åbenbart) (22:56:39) (Simz) men Braveheart er stadig et af de bedste eksempler på hvordan kamp skal laves (22:56:57) (Simz) ydermere en af de første der rigtig brugte det
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#131 elwood 19 år siden
hehe men når det kommer til stykket må jeg indrømme at ligepræsis den film er nu steven segals bedste, men som jeg sagde før Tommy Lee har en stor del af æren for det.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#132 davenport 19 år siden
Jeg satser på at min søster (Läkarol) får overtalt men svorger (HelmerJ) til en tur til tyskland, så jeg snart kan blive fuld.
Jeg har fri, kæresten er på arbejde, og så sidder man bare her og hører Foo Fighters.. mmmm Øl
#133 Popeye 19 år siden
Jeg skal til at skrive en dansk stil om Aristoteles og andre idéhistoriske elementer :(
Der skulle vel aldrig være nogle herinde, som kan anbefale en bog eller to om Pythagoræerne? Det skal jeg nemlig bruge til en forestående eksamen.
#134 filmz-sanjo 19 år siden
Er bare træt!
#135 davenport 19 år siden
#136 Scherlund 19 år siden
#135 hvornår skulle man kigge forbi? :)
#137 danschier.dk 19 år siden
#138 lagoni 19 år siden
#139 DarkLight 19 år siden
Jeg snakkede også til mig selv om det på #filmz.dk (alle andre sover åbenbart)
(22:56:39) (Simz) men Braveheart er stadig et af de bedste eksempler på hvordan kamp skal laves
(22:56:57) (Simz) ydermere en af de første der rigtig brugte det
#140 elwood 19 år siden
nu vil jeg lege lidt med photoshop, og spillede CMI
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"