Er kommet hjem fra byen... har en mani med at lave kollegie crawling.. så jeg tager til de forskellige kollegier i byen - for at drikke og møde nye mennesker, i aften var der så 2 der havde set mig før.. lid nogle pinlige opleelser, men gav dem en øl, hvorefter alt var godt igen :) nu skal jeg vist bare i seng.
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
Sidder og mukker over vores enorme elregning... ikke mindst fordi jeg gennem lidt eksperimenteren med sikringsskabet erfarede, at vi ud over strømmen i vores bolig betaler for lyset i alle ejendommens trappeopgange!
Det er jo ikke første gang, vi har modtaget urimelig regninger grundet de lettere fuskede forhold her i bygningen... er simpelt hen så træt af vores hustler af en udlejer. :S
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Jeg sidder og arbejder med noget composite og camera-tracking. Det er egentlig meget interessant, pånær når trackingen ikke er helt præcis. Så skal jeg ind og rette det frame-by-frame. Gaaab!
#143 Det kan sku da ikke passe at i skal betale for alle opgangene! Lyder jo helt absurt. Send en klage og et krav om at det bliver ændret ellers må LLO jo have et brev.
Selv sidder jeg lige og overvejer hvordan jeg skal gribe aftenens fest an. Er blevet blandet i et kedelig brud mellem forlovede og nu skal jeg åbenbart hives med til en fest, hvor fyren også kommer. Har bare ikke lyst til at være mellemmand. Men hvad gør man ikke for en god veninde.
#145 Vi har allerede kontakte LLO i forbindelse med en regning for varme, vi ikke har brugt (den stadig manglende isolation på varmerørene, som udlejer skulle have haft ordnet for længe siden er formentlig gået i termostaten og har fået væsken til at fordampe!) samt en alt for høj husleje for en kælderlejlighed, der er så dårligt i stand. Vi betaler 740 kr. pr. km2 om året, LLO skønnede, at prisen snarere burde ligge på 500 kr. Vores udlejer er et af disse mennesker med røven fuld af penge (seriøst, vi taler mange mio. her), som ikke nænner selv et mindre greb i lommen, så der kan komme orden i tingene - også for fremtiden. Det mener han tilsyneladende så, at lejerne, som sikkert har knap så godt råd til det (ellers ville vi jo ikke bo i hans elendige skodhul af en ejendom) kan få lov til det.
Så alt i alt bliver dette nok bare koblet på den sag, vi allerede har liggende hos LLO. Vi overvejer pt. også at kontakte Ekstra Bladet, fordi manden desværre har en del ejendomme rundt omkring...
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Har lige modtaget bogpakke fra Amazon, med bl.a. "The Great Movies II" af Roger Ebert og "Silent Bob Speaks: The Collected Writings of Kevin Smith", så nu skal der læses film :)
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Modtog "Sideways" for et par timer siden og har netop set den - damn en brilliant film. Har kun set geniale film på det seneste: "Oldboy", "Duck Soup", "Man Bites Dog" og nu "Sideways"...bliver svært at opretholde det niveau.
Hehehe - lyder umiddelbart som en super film :)...søgte på den (kunne ikke finde frem til noget), men fandt derimod frem til at Paul W. S. Anderson skal til at lave "Man with the Football"...lyder som noget der passer hans vanlige standard eller mangel på bedre.
#141 filmz-herskegut 19 år siden
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#142 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#143 evermind 19 år siden
Det er jo ikke første gang, vi har modtaget urimelig regninger grundet de lettere fuskede forhold her i bygningen... er simpelt hen så træt af vores hustler af en udlejer. :S
#144 Corgan 19 år siden
Jeg sidder og arbejder med noget composite og camera-tracking. Det er egentlig meget interessant, pånær når trackingen ikke er helt præcis. Så skal jeg ind og rette det frame-by-frame. Gaaab!
#145 Scherlund 19 år siden
Selv sidder jeg lige og overvejer hvordan jeg skal gribe aftenens fest an. Er blevet blandet i et kedelig brud mellem forlovede og nu skal jeg åbenbart hives med til en fest, hvor fyren også kommer. Har bare ikke lyst til at være mellemmand. Men hvad gør man ikke for en god veninde.
#146 evermind 19 år siden
Vi har allerede kontakte LLO i forbindelse med en regning for varme, vi ikke har brugt (den stadig manglende isolation på varmerørene, som udlejer skulle have haft ordnet for længe siden er formentlig gået i termostaten og har fået væsken til at fordampe!) samt en alt for høj husleje for en kælderlejlighed, der er så dårligt i stand. Vi betaler 740 kr. pr. km2 om året, LLO skønnede, at prisen snarere burde ligge på 500 kr. Vores udlejer er et af disse mennesker med røven fuld af penge (seriøst, vi taler mange mio. her), som ikke nænner selv et mindre greb i lommen, så der kan komme orden i tingene - også for fremtiden. Det mener han tilsyneladende så, at lejerne, som sikkert har knap så godt råd til det (ellers ville vi jo ikke bo i hans elendige skodhul af en ejendom) kan få lov til det.
Så alt i alt bliver dette nok bare koblet på den sag, vi allerede har liggende hos LLO. Vi overvejer pt. også at kontakte Ekstra Bladet, fordi manden desværre har en del ejendomme rundt omkring...
#147 chandler75 19 år siden
#148 dolphinfriendly 19 år siden
"Oldboy", "Duck Soup", "Man Bites Dog" og nu "Sideways"...bliver svært at opretholde det niveau.
#149 elwood 19 år siden
hva så med Man gets hit by football af Hans Moleman 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#150 dolphinfriendly 19 år siden
Hehehe - lyder umiddelbart som en super film :)...søgte på den (kunne ikke finde frem til noget), men fandt derimod frem til at Paul W. S. Anderson skal til at lave "Man with the Football"...lyder som noget der passer hans vanlige standard eller mangel på bedre.