Jeg har lige opdaget at biografen i Ribe er lukket (hvilket den vist har været længe, jeg er bare ikke så hurtig), så sidder nu og ærgrer mig over jeg ikke var derinde mere. Overvejer at købe Chasing Amy og Collateral som trøst.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#155; In the next film, Hans Moleman narrates, "Hans Moleman productions presents `Man Getting Hit By Football'." Hans stands on a walkway; someone tosses a football at him. It hits him right in the groin, and he doubles over in pain.
I stand corrected, sir.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#156 ahh jeg havde næsten ret, i øvrigt bliver den jo geninspillet med Rainer Wolfcastle senere 8-), det også det afsnit hvor Burns stjæler hovedscenerne fra alle ekndte film og tror han går hen og vinder, et kanon afsnit.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#151 DarkLight 19 år siden
#152 kill the bills 19 år siden
#153 lagoni 19 år siden
#154 DarkLight 19 år siden
#155 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#156 DarkLight 19 år siden
In the next film, Hans Moleman narrates, "Hans Moleman productions presents `Man Getting Hit By Football'." Hans stands on a walkway; someone tosses a football at him. It hits him right in the groin, and he doubles over in pain.
I stand corrected, sir.
#157 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#158 dyg 19 år siden
#159 filmz-herskegut 19 år siden
Det er grineren med burns deri :)
Griner altid der hvor han tilkalder "spielbergo" kan jeg altid grine over :)
Har lige bestilt Pizza fra just eat, så i aften skal jeg bare slappe af med en film og et par kolde fra køleren ;)
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#160 davenport 19 år siden
WUHOOOO!!! ;D