Gravatar

#121 elwood 19 år siden

hehe har lidt samme problem med mine the simpsons, jeg købte R1 i sin tid, men axel bliver ved med at lave tilbudne på R2 hehe.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#122 kill the bills 19 år siden

Ja det er pisse irriterende.
Gravatar

#123 wiseguy 19 år siden

Sidder og ser de sidste to afsnit af Clone Wars, mens jeg bander over min elendige internetforbindelse :(
Men om 3 timer går det løs, så skal jeg se Eps. III :)
I år faldt juleaften på en lørdag i maj :o)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#124 cyberzed 19 år siden

#123 Hehe, bare det var mig :)

Sidder lige hos de gamle efter en lille løbetur på 8-9km, inden jeg skal ned og slå DarkLight i hovedet...eeeh mener ned og købe en Rainman af DarkLight :)
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#125 elwood 19 år siden

sidder bare lige og stener lidt lidt indtil jeg senere idag skal se Blues Brothers I cinemaxx og i aften skal jeg så til Booze brothers koncert hehe.

et ret godt kopi band hvis jeg selv skal sige det, men jeg har skam også været til koncert med den ægte vare 8-)
Gravatar

#126 davenport 19 år siden

Jeg sidder og venter på at temalørdag starter på DR2 om da Vinci mysteriet. Det er sku en interessant historie, men jeg er ikke helt færdig med bogen endnu.

Ellers satser jeg på at blive fuld. Min søster og en kammerat kigger nok over og ser programmet med mig, og så må vi hellere gøre kål på det resterende sprut!
Det er trods alt pinse, og hvis jeg ikke ser pinsesolen danse, så skal jeg i hvert tilfælde få min hjerne til at danse ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#127 DarkLight 19 år siden

Jeg har lige brugt tid på at rense min pc for alt snavs. Derefter importerer alle mine cd'er igen.
Nu sidder jeg også og venter på Da Vinci Tema aften. Og spekulerer på om de 3.30 timer kan være på en 240 mins VHS med Longplay.

Derudover undre jeg mig lidt over at alle de sange jeg gerne vil have ikke er på iTunes.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#128 davenport 19 år siden

Du skulle nok kunne få det hele med. Det er jo 4 timer, i longplay svarende til 6 - 8 timer tror jeg nok. Du skulle jo faktisk ikke gå på kompromis med kvaliteten, og optage det i SP. Det bliver sku noget bedre.

Jeg har bare glædet mig til det program, det er facinerende. Det er egentligt sjældent man bare sidder og ser tv en lørdag aften, men det er rart engang imellem.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#129 chronaden 19 år siden

sidder med tømmermænd og er på vej i Molten Core, skal nok gå galt.. :>
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#130 elwood 19 år siden

lige kommet hjem, fra en ritig go tur i byen, først startede jeg ud med sammen med to venner at se blues brothers i cinemaxx, men den udgave de havde var en gammel en, med en masse xtra scener, som jeg virkelig håber kommer med på den nye DVD i anledningen af 25 år jubilæummet, der vár mange langtrukne scener xtra med, men der var også små genistreger.

Herefter var jeg på train til koncert med the Booze Brothers, som virkelig trykkede den af, det var så vildt, har oplevet dem før, og de er forrygende. Sikke en stemning og fest det var.

lige nu sidder jeg lige og får taget det varme jakkesæt af for lige at slappe lidt af måske med en go film eller noget.

Skriv ny kommentar: