det blev så til et program på disc... om Le Parkour aka. frrerunning det der emd mennesker som hopper og springer rundt på bygninger og tage, de her gutter er satme! dygtige, har aldrig set noget ligne de udser steder i London, broer skibe HMS Bellfast, teatrer de er total vilde, og folk ved stederne giver dem lov.
Det er sindsygt farligt, men på samme måde også sindsygt imponerende, at de er i stand til de ting.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
hehe kunne desvære ike redigere mit sidste indlæg, måtte bare lige fortælle om det igen, folk får satme et chock når de sidder i deres skolegård og der fra taget højt oppe lige pludselig dumper en fyr ned, i et rullefald. det er så sidnsygt, ja undskyld jeg lige skrev igen, men damm altså, selv de der videoer på nettet jeg har set emd den her aktivitet, er vand i forhold til dem her. Der var lige en som hoppede fra HMS's og 2 etager ned på dækket! for satan, det her er det vildeste shit hehe.
nå ha en go nat til dem som er oppe stadig. Nu takker Elwood af for i aften 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
naa jeg tror det skal stilles op som citater, og morsomheden i dem.
Okay, think of what little patience I have as, oh, I don't know, your virginity. You always thought it would be there, until that night Junior Year when you were feeling a little down about yourself and your pal Kevin, who just wanted to be friends, well, he dropped by and he brought a copy of About Last Night and a four-pack of Bartels & James and woo hoo hoo, it was gone forever - just like my patience is now.
Jeg behøver ikke fortæller hvem den "lille" sætning tilhøre. 8-)
I øvrigt nogen der har set det klip hvor de fortæller om den mobil telefon med numret 1-916-Call-Turk som Turk har, hvor man kan ringe til den og så kan det være at castet tager den hehe, John C. McGinley er satme sjov i det lille klip, og ja Matthew Perry har også atget den en del gange, det ser man også et eksemple på.
jeg skal også ha den serie hjem engang Dr. Cox små taler er simpthen for sjove, og the Janiator med hans spydige bemærkninger til JD, første gang jeg så ham troede jeg det var bruce campbell. men den må vendte lidt for jeg er stadig i dvd cølibat så jeg kigger kun, men Team america uncut ver. er høj på min to buy liste for tiden.
#131 elwood 19 år siden
Det er sindsygt farligt, men på samme måde også sindsygt imponerende, at de er i stand til de ting.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#132 elwood 19 år siden
nå ha en go nat til dem som er oppe stadig. Nu takker Elwood af for i aften 8-)
#133 lagoni 19 år siden
#134 DarkLight 19 år siden
#135 kill the bills 19 år siden
#136 Scherlund 19 år siden
#137 elwood 19 år siden
Okay, think of what little patience I have as, oh, I don't know, your virginity. You always thought it would be there, until that night Junior Year when you were feeling a little down about yourself and your pal Kevin, who just wanted to be friends, well, he dropped by and he brought a copy of About Last Night and a four-pack of Bartels & James and woo hoo hoo, it was gone forever - just like my patience is now.
Jeg behøver ikke fortæller hvem den "lille" sætning tilhøre.
8-)
I øvrigt nogen der har set det klip hvor de fortæller om den mobil telefon med numret 1-916-Call-Turk som Turk har, hvor man kan ringe til den og så kan det være at castet tager den hehe, John C. McGinley er satme sjov i det lille klip, og ja Matthew Perry har også atget den en del gange, det ser man også et eksemple på.
#138 kill the bills 19 år siden
#139 filmz-daff 19 år siden
#140 elwood 19 år siden