Er lige kommet hjem fra en tur til Lyngby, hvor den stod på et par softball kampe mod Lyngby Jokers. Desværre vandt vi ikke, men jeg fandt endnu engang ud af, at man ikke skal stoppe en softball med en inderside, slet ikke når den kommer hårdt direkte fra et bat.
Nu vil jeg så slappe af med en lille film.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Jeg keder mig bravt. Har lige set Rain Man + ekstra mat. og der er ikke noget i fjerneren. Nu er den allerede ½10, jeg nægter at sove nu! Bare man sad på en tropeø med en smuk solnedgang og en kold dobbelt white russian i hånden, en grill med kæmperejer tæt på og mini-dinosauere der hoppede rundt i vandkanten..
Nu er der 10 en halv time til jeg skal møde på arbejde... Hvilket perspektiv!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Har siddet og spist, mens der er kørt nogle gamle serier fra dvd kassen, skal vist igang med opvasken..
#144 Tror at Microsoft mister i omkredsen af 5% af deres desktop marked.. tror også at antalet af linux desktops falder drastisk.. OS-X har jo klart en af de bedste brugerflader der findes.
Om det bare er min hjerne der opfinder umulige scenarier vil tiden jo nok vise :)
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
#141 dyg 19 år siden
Nu vil jeg så slappe af med en lille film.
#142 HelmerJ 19 år siden
#143 davenport 19 år siden
#144 DarkLight 19 år siden
#145 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#146 davenport 19 år siden
Bare man sad på en tropeø med en smuk solnedgang og en kold dobbelt white russian i hånden, en grill med kæmperejer tæt på og mini-dinosauere der hoppede rundt i vandkanten..
Nu er der 10 en halv time til jeg skal møde på arbejde... Hvilket perspektiv!
#147 filt 19 år siden
#148 davenport 19 år siden
#149 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#150 filmz-herskegut 19 år siden
Tror at Microsoft mister i omkredsen af 5% af deres desktop marked.. tror også at antalet af linux desktops falder drastisk.. OS-X har jo klart en af de bedste brugerflader der findes.
Om det bare er min hjerne der opfinder umulige scenarier vil tiden jo nok vise :)
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.