Læser al pensum op for faget(er nået mere end halvdelen på en dag)...hvis jeg består...No more English,,,medmindre jeg senere vil rykke op til level A.
Uanset...så er der sommerferie(for mit vedkommende)fra kl. 11:00 imorgen :-)
Sometimes when you want to win the war, you have to burn the village
Sidder og roder med at pille i excel filer fra mit kode, samtidig med at jeg sidder og tripper efter at jeg snart får min Le Grand Bleu, samt de 4-5 tegnefilm jeg har bestilt hos axel.
Glæder mig også lidt til at skulle se Sin City i aften...midt i salen helt for mig selv :)
Jeg sidder og venter på middagspause, hvor jeg skal mæske mig i højtbelagt brød. - ville dog hellere have min egen familiepizza med pebberoni og grøn peber. Møde i eftermiddag med mit team - sikkert gab!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Ved os var middagen bare ringe i dag. Der plejer at være en lun ret, men ikke i dag. Der var der imod en masse fisk, som jeg ikke er den store tilhænger af. Så den kom kun til at stå på rullepølse og andet almindeligt pålæg. ØV! (Det bliver jeg sku ikke federe af!!)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#151 filmz-sparrowed 19 år siden
Ellers surfer på nettet og forbereder mit engelsk til imorgen.
#152 El vez 19 år siden
http://www.elvez.net/
#153 filmz-sparrowed 19 år siden
Uanset...så er der sommerferie(for mit vedkommende)fra
kl. 11:00 imorgen :-)
#154 filmz-herskegut 19 år siden
jeg har så "kun" 28 dage til min 3 ugers ferie begynder ;)
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#155 cyberzed 19 år siden
Glæder mig også lidt til at skulle se Sin City i aften...midt i salen helt for mig selv :)
#156 filmz-Kadann 19 år siden
#157 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#158 davenport 19 år siden
Møde i eftermiddag med mit team - sikkert gab!
#159 filmz-herskegut 19 år siden
Fik kyllingebryst med det hele.. vandmelon og jordbær.. og self en cola at drikke til :)
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#160 davenport 19 år siden