TAKKER!! yes det er inde for medie hurlumhejet, det er det der i "gamle" dage hed AV-elev, som er blevet opdateret til FTP-elev (Film, Tv Produktions tekniker), der er også en smule journalistik i det, men hovedsagligt er det en teknisk uddandelse.
#166 Hmm...."Educating Rita" har jeg aldrig hørt om, men jeg går ud fra, at det er en bog. Vi fik (næsten) selv lov til at vælge, hvilke bøger vi ville læse. Så det blev "Animal Farm" og "Being There". Er det også B-niveau du har taget?
Jeg synes ellers ikke, at Matematik A er så svært, når man først har overstået B-niveau. Differentialligninger kan dog godt være lidt tricky.
Sidder og ser Dr derude(SÅ er det sq ved at være sommer), mens jeg overvejer om jeg skal løbe en tur i aften eller tage i motionscenter i morgen...Hvad siger I? :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#171 aknot 19 år siden
TAKKER!!
yes det er inde for medie hurlumhejet, det er det der i "gamle" dage hed AV-elev, som er blevet opdateret til FTP-elev (Film, Tv Produktions tekniker), der er også en smule journalistik i det, men hovedsagligt er det en teknisk uddandelse.
men man skal nu stadig løbe hammer hurtigt :)
#172 davenport 19 år siden
Held & lykke med fremtidige uddannelser og jobsøgning.
#173 Popeye 19 år siden
Jeg synes ellers ikke, at Matematik A er så svært, når man først har overstået B-niveau. Differentialligninger kan dog godt være lidt tricky.
#168 :D
#171 Tillykke med det.
#172 Takker. :)
#174 filmz-sparrowed 19 år siden
Næh...vi fik ikke lov til selv at vælge, desværre.
Derimod blev bøgerne til Ordinary People og Educating Rita som er en comedie/manuskript-stykke, på ca 50 sider.
Kunne bedre li' sidste års bog..Of Mice & Men.
yep...Det er også B-Niveau.
#175 filmz-Loft 19 år siden
#176 davenport 19 år siden
#177 DarkLight 19 år siden
#178 davenport 19 år siden
Edit 6-0 :D
Edit II 7-0 :D :D
#179 Corgan 19 år siden
Sidder og stener på jobbet efter en laaaaaang dag på optagelse igår. Jeg var oppe kl.4:45 igår og kom først i seng kl.1:30 i nat.
#180 DarkLight 19 år siden