#182, mange tak. Havde nu set den, men skimmede så 'To Build' teksten og den var lidt lang til en "dette skulle være lavet for 10 minutter siden' løsning, so I went whizz...bang...straight to the source! :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#186 - jeg vil tro han snakker om Liverpool Football Club (LFC)der åbenbart er med i Champions League (CL) næste år på trods af forlydender om det modsatte.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Men nu vil jeg tage op på torvet og få en god frokost i det dejlige vejr. Det synes jeg at jeg har fortjent eftersom jeg lige har prøvet at spille Ragnarok Online. Det spil er nok noget af det kedeligste jeg har prøvet i lang tid.
Sidder og tæller sekunderne til jeg har fri.. kom lige i tanke om at det da er fredag :D så har jeg jo allerde fri om 1:23 minutter, kan næsten ikke vente :)
Så kan jeg sidde og tænke på alle dem som sidder udenfor og nyder det gode vejr.
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
#181 davenport 19 år siden
#182 cyberzed 19 år siden
#183 DarkLight 19 år siden
#184 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#185 dyg 19 år siden
#186 cyberzed 19 år siden
#187 Scherlund 19 år siden
Dagens bedste nyhed!
#188 lagoni 19 år siden
#189 Scherlund 19 år siden
Men nu vil jeg tage op på torvet og få en god frokost i det dejlige vejr. Det synes jeg at jeg har fortjent eftersom jeg lige har prøvet at spille Ragnarok Online. Det spil er nok noget af det kedeligste jeg har prøvet i lang tid.
#190 filmz-herskegut 19 år siden
kom lige i tanke om at det da er fredag :D så har jeg jo allerde fri om 1:23 minutter, kan næsten ikke vente :)
Så kan jeg sidde og tænke på alle dem som sidder udenfor og nyder det gode vejr.
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.