Lige kommet hjem fra byen af hvor jeg købte lidt ind, det blev til. en mini trefod til mit powershot a40, nogle lyn-af bukser til min sommer i swiech(staveplade) og et stk. GTA SA til pc.
Hehe, nu er problemet bare at jeg ikke får særlig meget til GTA i denne weekend da jeg har andre ting jeg skal nå, men æsken er sku meegt flot at se på, det lavet som en lille rejsebog, med kort og det hele i. Jeg sku bare ha det hjem til samlingen i hvertfald. 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg er lige kommet hjem fra kamp, hvor mit hold og jeg præsterede et helt vanvittigt comeback:
En hæslig start på 2. halvleg, og vi er bagud 1-6. Spillerne er nede, og vores modstander Dragør tror de har sejren i hus. Der er kun et kvarter tilbage af kampen, og et comeback synes umuligt. Men det umulige sker så sandelig. 4 mål på 10 minutter, og stillingen er 5-6 med kun 5 minutter tilbage. Vi rammer endda stolpen, og er meget uheldige med ikke at få udligningen tidligere end vi gør, men så med 2 minutter tilbage kommer udligningen - endelig! :) Nu skulle man tro vi var tilfredse, men Dragør er i sækken, og vi vil have en sejr at slutte forårssæsonen af på. Og det umulige sker så sandelig; i overtiden scorer vi til 7-6 på en kommunikationsfejl i forsvaret. Dragør når knap nok at give bolden op før dommeren fløjter af, og vi har vendt en ordentlig lussing til en fantastisk sejr. Liverpool gå hjem - jeres comeback er ingenting.
Well, ville bare lige dele denne historie med jer ;)
Har lige set Atlantis...godt den kunne få styr på humøret...fik en ret dårlig nyhed tidligere på dagen der har presset i hovedet...tror jeg skal have lidt frisk luft inden jeg lige skriver en lang mail til en af mine livliner
(Bare rolig ingen døde eller nogen der har planer om det)
#191 cyberzed 19 år siden
#192 davenport 19 år siden
#193 elwood 19 år siden
Hehe, nu er problemet bare at jeg ikke får særlig meget til GTA i denne weekend da jeg har andre ting jeg skal nå, men æsken er sku meegt flot at se på, det lavet som en lille rejsebog, med kort og det hele i. Jeg sku bare ha det hjem til samlingen i hvertfald. 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#194 Slettet Bruger [2599463340] 19 år siden
En hæslig start på 2. halvleg, og vi er bagud 1-6. Spillerne er nede, og vores modstander Dragør tror de har sejren i hus. Der er kun et kvarter tilbage af kampen, og et comeback synes umuligt. Men det umulige sker så sandelig. 4 mål på 10 minutter, og stillingen er 5-6 med kun 5 minutter tilbage. Vi rammer endda stolpen, og er meget uheldige med ikke at få udligningen tidligere end vi gør, men så med 2 minutter tilbage kommer udligningen - endelig! :) Nu skulle man tro vi var tilfredse, men Dragør er i sækken, og vi vil have en sejr at slutte forårssæsonen af på. Og det umulige sker så sandelig; i overtiden scorer vi til 7-6 på en kommunikationsfejl i forsvaret. Dragør når knap nok at give bolden op før dommeren fløjter af, og vi har vendt en ordentlig lussing til en fantastisk sejr. Liverpool gå hjem - jeres comeback er ingenting.
Well, ville bare lige dele denne historie med jer ;)
#195 filmz-Kadann 19 år siden
Dog kender jeg de fleste af de ekstra scener, da de var med i tegneserien der kom i forbindelse med T2 i sin tid.
#196 chronaden 19 år siden
#197 filmz-Kadann 19 år siden
En græsk ting.. det kan laves på forskellige måder, men typisk bruger man græsk/tyrkisk yoghurt, salt, olie, agurk og hvidløg.
Har jeg rigelige mængder af det og en masse brød til rådighed, behøver jeg næsten ikke andet at spise. ;)
#198 Slettet Bruger [2599463340] 19 år siden
#199 filmz-Kadann 19 år siden
No.. mine, ALL MINE! :D
#200 cyberzed 19 år siden
(Bare rolig ingen døde eller nogen der har planer om det)