Faldt lige over en artikel på EB, der sagde at Viggo netop var blevet udråbt til Oscar-favorit (synes det er lidt tidligt at begynde at udtale sig om det) pga. rollen i Cronenberg's A History of Violence.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Sidder og er ved at blive total sindsyg, der er ved at blive sat en butik istand nedenunder vores kontor. Vi kører nu på 3. time hvor de borer i beton så det kan høres meget kraftigt heroppe, total godt middel hvis man vil have ondt i knolden.
Der må da være en grænse for hvor meget man kan bore i sådan et lille lokale.
#145 Absolut ikke - når man er håndværker. Da jeg arbejdede som rørlægger vækkede jeg en hel ejendom, da jeg startede med at hugge beton kl.7. Så kan de lære det. På længere sigt tror jeg nok man vil være glad for at det bliver overstået, i stedet for at der bliver boret i små lette hug af ½time.
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Sidder med en dundrende hovedpine efter at have hørt på de håndværkere der har boret i beton lige siden 8.30 da jeg mødte...først nu har de holdt lidt mere end 5 min pause. Håber det ikke bare er deres middagspause de holder lige nu.
#141 dvjik 20 år siden
Det var ikke Shakespeare som skrev skuespillene, men derimod Henry Neville. Der var en veluddannet politiker.
Link til artikel
#142 dyg 20 år siden
#143 cyberzed 20 år siden
#144 filmz-herskegut 20 år siden
Om en time tager jeg fri for at flytte mine ting ud i den nye lejlighed, det bliver for lækkert!
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#145 cyberzed 20 år siden
Der må da være en grænse for hvor meget man kan bore i sådan et lille lokale.
#146 lyspunkt 20 år siden
På længere sigt tror jeg nok man vil være glad for at det bliver overstået, i stedet for at der bliver boret i små lette hug af ½time.
#147 cyberzed 20 år siden
#148 filmz-Kadann 20 år siden
Kim Novak, Grace Kelly og James Steward. :)
#149 filmz-sparrowed 20 år siden
Skulle man få lyst til at lytte til bandet, så gå ind på deres hjemmeside og vælg albums. diverse sange er lagt på i fuld spilletid.
#150 cyberzed 20 år siden