MLB = Major League Baseball, de streamer samtlige kampe gennem sæsonen, som man så kan købe. Men det er kun baseball og ikke alt muligt andet, desværre.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Sidder og er ved at være ret kvæsted af at rode med DHTML...jeg er lige kommet ind i en stime hvor alt ender i DHTML sovs, og hidsig som jeg er skal det være crossbrowser (hvorfor stilte jeg dog det krav engang :) )
Fordi du er en af de sidste fornuftige mennesker tilbage i branchen? :)
Det er desuden bitter erfaring, at virksomheder har det med at tage den slags ting ud af en. Men går fra visionær til realist. Fra kvalitet til laveste mulige acceptable standard. Og inden man ved af det bliver ens hverdage som ens weekender. Quick and dirty :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
sidder og venter på at der skal blive fri i vaksekælderen. Alt imens jeg afinstallere alt muligt skrammel fra min comp. Mon WinXP virker bagefter?
I baggrunden vælter Tom Lehrer ud igennem højtalerne. Det er altid rart med lidt let humor. Det er man nød til når man lige har bestilt billetter til KBH med DSB. Puha, det er jo dyrt selvom man har Wildcard.
Sidder på arbejdet efter at have været ude hos sonofon i Ålborg i formiddags.. Har lige fået en sjov sag ind med en Maskine som melder amibent temperatur til at være 49000 grader.. ;) har vist fat i en faulty sensor.
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
#135 I starten efter jeg blev ansat droppede jeg alt med x-browser, men er nu gået tilbage efter jeg hovedsaglig kører med Firefox. Min grafiker/webdesigner er kommet mere på arbejde fordi jeg tit brokker over mig nogen ting der ikke virker :) SKHLD :)
Er lige kommet hjem fra en dag i filmens (Kunsten at græde i kor) verden. Jeg har siddet i 6 timer med ultra klistret og fedtet hår og mørke rander under øjnene og stukket til noget rødkål. - skulle forestille en psykisk syg anno 1971. Det var absolut hver en lille bid rødkål(som jeg hader) værd. Fik et lille indblik i filmarbejde og oplevede Lene Tiemroth (stort) og nogle meget søde børn i hovedrollerne in action. En fantastisk dag!
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
#131 dyg 20 år siden
#132 filmz-Kadann 20 år siden
Godt spørgsmål. Der var et par amerikanske kanaler jeg også godt kunne tænke mig at streame.
#133 Corgan 20 år siden
Sidder på jobbet og venter på at min tracking af en scene bliver færdig... det har jeg så gjort hele dagen. Bliv nu færdig!
Måske skulle jeg bare smide et spil i Xbox'en mens jeg venter.
#134 cyberzed 20 år siden
#135 DarkLight 20 år siden
Det er desuden bitter erfaring, at virksomheder har det med at tage den slags ting ud af en.
Men går fra visionær til realist. Fra kvalitet til laveste mulige acceptable standard. Og inden man ved af det bliver ens hverdage som ens weekender. Quick and dirty :)
#136 Scherlund 20 år siden
I baggrunden vælter Tom Lehrer ud igennem højtalerne. Det er altid rart med lidt let humor. Det er man nød til når man lige har bestilt billetter til KBH med DSB. Puha, det er jo dyrt selvom man har Wildcard.
#134 fordi du er en ordentlig udvikler?!
#137 filmz-herskegut 20 år siden
Har lige fået en sjov sag ind med en Maskine som melder amibent temperatur til at være 49000 grader.. ;) har vist fat i en faulty sensor.
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#138 cyberzed 20 år siden
#136 Ordentlig udvikler...vi bukker og takker :)
#139 tiny 20 år siden
#140 elwood 20 år siden
I forb. med hans film Beyound The Sea fra 2004, som handler om Bobby Darin.
de her Parkinson på tv2 hvornår er de fra?, det en film fra 2004 kan jeg se.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"