Gravatar

#31 filmz-ataris 20 år siden

#30 - Blasfemi!
still cuckoo for cocoa puffs
Gravatar

#32 filmz-thomas _h 20 år siden

hehe mener du det seriøst? Jesus christ!

;)
Gravatar

#33 elwood 20 år siden

#31 hehe ja der er mange som synes det er mærkeligt, men jeg kunne sætte det op på en måde Filmz folk kan forstå, når jeg ikke bruger penge på alkohol, kan jeg i stedet bruge dem på fede dvd udgivelser 8-)

#32 og ja det er skam seriøst, jeg kan skam godt drikke en øl eller to i venners lag, men jeg drikker aldrig med det formål at blive fuld.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#34 filmz-thomas _h 20 år siden

men tilgengæld kan du ikke lave en masse dumme ting du fortryder dagen efter
Gravatar

#35 filmz-ataris 20 år siden

#33 - Øl er ikke det der er dyrest her i landet :)
Gravatar

#36 elwood 20 år siden

#34 ork jo det gør jeg skam konstant, det behøver man ik være fuld for at gøre 8-)

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#37 filmz-ataris 20 år siden

Jeg fortryder at jeg igår prøvede at hoppe over det bræk der lå i indgangen. Ikke at jeg landede i brækket, men jeg faldt og har ondt i foden idag :/
Gravatar

#38 filmz-thomas _h 20 år siden

hehe... forøvrigt så har jeg erfaret mig at det hjælper på tømmermændene at straffe sine armmuskler med lidt frivægtstræning til et afsnit matador. Det skal man sgu ikke kimse af
Gravatar

#39 tiny 20 år siden

Jeg har så været aktiv idag. Jeg har været til Hip Hop (for seniorer...). Vi er allerede gået i hård træning til DM næste sommer. Hvis jeg skal lave én mere kontraktion i maven tror jeg ærligt talt, jeg går i krampe...
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Gravatar

#40 filmz-ataris 20 år siden

#38 - Jeg får heldigvis ikke tømmermænd :)

Skriv ny kommentar: