Er for gammel til øl, det er slut!!! Det blev til 10 forskellige ½ liters belgiske og tjekkiske i fredags og er først ved at være mig selv lidt nu. Nå ja og i selvmedlidenhed så jeg 3 Alias og 3 Battlestar Galactica afsnit i nat.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Har lige set Million dollar baby, Clintens seneste værk.
Ja jeg er lidt sent ude med at få den set, men bedre sent end aldrig. En rigtig god film, man bare kan læne sig tilbage og nyde, og Plot-twistet i filmen, kom total bag på mig.
Hillary Swank spiller kanon, og Clint'en er jo altid go, Morgan Freeman var også rigtig go deri, generelt så synes jeg alle var gode, men jeg må giv dem ret som har påpeget Maggies familie, deres usympati var meget forceret, og ja jeg tror faktisk sagtens filmen kunne ha fungeret uden de var med, de bidrog ik rigtig med nogen andet at hun har det hårdt, som jo udemærket selv fortæller folk.
Det jeg fandt mest intressant, var Eastwood's karakters udvikling gennem filmen hvor han starter med at være meget imod Maggies stædighed, og at hun ikke vil lytte til ham, og til slutscene, hvor det hele mildt sagt har taget en drejning.
jeg sad bare stille under rulleteksterne, og forsøgte at samle tankerne igen.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Har lige smidt en post på WOW-guildets forum om at jeg holder pause i 2-3 uger da det er begyndt at fylde for meget i hverdagen. Jeg er faktisk lidt skræmt over hvor nemt det er at flygte fra hverdagen i sådan et spil, men nu ser vi det er jo en slags ludomani hvor man bare ikke kan slippe det, men erkendelse er jo første skridt på vej til helbredelse.
Sidder og finder gode grunde til at jeg ikke skal lave det skide referat, som skal afleveres på torsdag. Indtil vidre har jeg fundet nok til at der er gået ca. 2 timer uden at jeg er kommet igang. I den forbindelse har jeg så fundet ud af at min RahXephon: The Movie er fejlbehætet. Så en lille mail til ADV har jeg da fået skrevet. Det er bare så typisk mig at få en defekt udgave. Men så længe at jeg ikke skal bævle lige så meget med den, som jeg gjorde med GitS:SAC Vol. 1 så går det nok.
Sidder lige nu og er godt misundelig på hende pigen fra Holstebro der vandt 4 billetter til P3 Session med Kashmir.
[edit]Var nødt til at trøste mig selv ved at forudbestille No Balance Palace (Limited Edition) hos CDon (selvom de er nogen bæster hos CDon :) )[/edit]
#41 Bates 20 år siden
#42 filmz-Bruce 20 år siden
#43 filmz-Kadann 20 år siden
#44 Herrguth 20 år siden
Lækkert. De er bare toppen! Det bedste danske band... IMO!
#45 filmz-sanjo 20 år siden
#46 elwood 20 år siden
Ja jeg er lidt sent ude med at få den set, men bedre sent end aldrig. En rigtig god film, man bare kan læne sig tilbage og nyde, og Plot-twistet i filmen, kom total bag på mig.
Hillary Swank spiller kanon, og Clint'en er jo altid go, Morgan Freeman var også rigtig go deri, generelt så synes jeg alle var gode, men jeg må giv dem ret som har påpeget Maggies familie, deres usympati var meget forceret, og ja jeg tror faktisk sagtens filmen kunne ha fungeret uden de var med, de bidrog ik rigtig med nogen andet at hun har det hårdt, som jo udemærket selv fortæller folk.
Det jeg fandt mest intressant, var Eastwood's karakters udvikling gennem filmen hvor han starter med at være meget imod Maggies stædighed, og at hun ikke vil lytte til ham, og til slutscene, hvor det hele mildt sagt har taget en drejning.
jeg sad bare stille under rulleteksterne, og forsøgte at samle tankerne igen.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#47 cyberzed 20 år siden
#48 Scherlund 20 år siden
#49 dyg 20 år siden
Godt min deadline først er i morgen eftermiddag.
#50 cyberzed 20 år siden
[edit]Var nødt til at trøste mig selv ved at forudbestille No Balance Palace (Limited Edition) hos CDon (selvom de er nogen bæster hos CDon :) )[/edit]