#203 PS. jeg håber du har en go tålmodighed, for Flyvetræningen er en pain in the butt, medmindre man har en gamepad, har en logitech rumblepad jeg bruger til at flyve med, fungere fantastisk, men selv med den tog en del forsøg at gennemføre.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Tester mit viewing system. Prøvede først mit gamle crt-tv..da æsken påstod at 100mhz tv med fladt-billedrør muligvis ikke virkede. Men det gjorde det så...Testede det på mit sony 28" 100mhz widescreen tv...og der var en kæmpe forskel.
Ikke at kvaliteten var dårlig over det gamle crt-tv..(alderen taget i betragtning)..tværtimod..
Har så fået set Haunted Castle 2gange idag. Gad vide hvordan Spy Kids 3D er med Shutter-glasses.
Til prisen, kan sættet godt anbefales. Vælger man at købe for at afprøve..er jeg overbevist om at..skulle man fortryde..kan man nemt hente penge hjem igen ved at sælge på qxl.
Har ikke fået set de andre film endnu,,da jeg lige nu er for træt--efter at ha' været oppe i over 24timer.
There's things coming out of my screen, why can't I catch 'em??...Ej spøg til side.
Sometimes when you want to win the war, you have to burn the village
# 190 Når jeg er færdig med den kan jeg godt sende dig et link, men danmark er faktisk det eneste land, der udsender den i 3 disk version, men det er denne version (Klik Klik !) som der er tale om.
#201 lagoni 19 år siden
#202 filmz-Solevad 19 år siden
#203 dvjik 19 år siden
#204 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#205 filmz-sparrowed 19 år siden
Ikke at kvaliteten var dårlig over det gamle crt-tv..(alderen taget i betragtning)..tværtimod..
Har så fået set Haunted Castle 2gange idag. Gad vide hvordan Spy Kids 3D er med Shutter-glasses.
Til prisen, kan sættet godt anbefales. Vælger man at købe for at afprøve..er jeg overbevist om at..skulle man fortryde..kan man nemt hente penge hjem igen ved at sælge på qxl.
Har ikke fået set de andre film endnu,,da jeg lige nu er for træt--efter at ha' været oppe i over 24timer.
There's things coming out of my screen, why can't I catch 'em??...Ej spøg til side.
#206 elwood 19 år siden
og så har jeg sat kyllingen i oven.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#207 evermind 19 år siden
#208 Popeye 19 år siden
#209 evermind 19 år siden
#210 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***