Er lige kommet hjem fra en gåtur i omegnen, hvor jeg spontant bukkede mig ned og fandt en 50'er. Det sjove er, at det ikke er længe siden, jeg lavede det samme stunt under en gåtur i byen...
Så næste gang nogen, forarget over mit forbrug, spørger mig, om jeg tror, at pengene hænger på træerne, vil jeg svare "nej, hvor jeg kommer fra ligger de og flyder på jorden!"
Må hellere få fat i Kadanns kontonr., så jeg kan få den horror movie pack... dagen er reddet! :D
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Har siddet og stenet lidt efter en stresset aften, og var egentlig ret træt indtil jeg satte VS på (Pearl Jam), og dissident satte lige gang i humøret - yeah baby!
Tror det er tid til en tråd med danske superudgivelser, nu hvor der lader til at være flere og flere af dem ;)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
#211 evermind 19 år siden
Så næste gang nogen, forarget over mit forbrug, spørger mig, om jeg tror, at pengene hænger på træerne, vil jeg svare "nej, hvor jeg kommer fra ligger de og flyder på jorden!"
Må hellere få fat i Kadanns kontonr., så jeg kan få den horror movie pack... dagen er reddet! :D
#212 Popeye 19 år siden
#213 evermind 19 år siden
#214 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#215 filt 19 år siden
#216 elwood 19 år siden
det er som om de snakker om kort jeg ikke kan se, men det er sku nok fordi jeg ikke fatter spillet, hvorfor kan man ikke lave celebrity Fish 8-)
Der kan jeg følge med 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#217 El vez 19 år siden
Tror det er tid til en tråd med danske superudgivelser, nu hvor der lader til at være flere og flere af dem ;)
#218 cyberzed 19 år siden
#219 davenport 19 år siden
Jeg har også fundet et bundt penge på jorden. Elastikkerne kan afhentes i Sdr. Bjert..
#220 filmz-sparrowed 19 år siden