Gravatar

#211 evermind 19 år siden

Er lige kommet hjem fra en gåtur i omegnen, hvor jeg spontant bukkede mig ned og fandt en 50'er. Det sjove er, at det ikke er længe siden, jeg lavede det samme stunt under en gåtur i byen...

Så næste gang nogen, forarget over mit forbrug, spørger mig, om jeg tror, at pengene hænger på træerne, vil jeg svare "nej, hvor jeg kommer fra ligger de og flyder på jorden!"

Må hellere få fat i Kadanns kontonr., så jeg kan få den horror movie pack... dagen er reddet! :D
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#212 Popeye 19 år siden

Du burde nu aflevere den til den rette ejermand. Jeg mangler en 50'er i min pung.....
...and then some
Gravatar

#213 evermind 19 år siden

Kan du beskrive den? Farve, størrelse, billeder, tal osv.? Det er jo ikke sikkert, det er din! :P
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#214 filmz-Crystalstar1200 19 år siden

# 211 ... Måske skulle man gå lidt flere ture i Ringsted ;)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#215 filt 19 år siden

#214, det kunne være. ;)
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#216 elwood 19 år siden

sidder og ser celebrity poker, selv om jeg ikke fatter en hat af spillet hehe 8-)

det er som om de snakker om kort jeg ikke kan se, men det er sku nok fordi jeg ikke fatter spillet, hvorfor kan man ikke lave celebrity Fish 8-)

Der kan jeg følge med 8-)

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#217 El vez 19 år siden

Har siddet og stenet lidt efter en stresset aften, og var egentlig ret træt indtil jeg satte VS på (Pearl Jam), og dissident satte lige gang i humøret - yeah baby!

Tror det er tid til en tråd med danske superudgivelser, nu hvor der lader til at være flere og flere af dem ;)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#218 cyberzed 19 år siden

Er frisk på arbejde efter et par lav energiske dage ... lidt levn fra min halvmaraton samt jeg lige skal vænne mig til vejret
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#219 davenport 19 år siden

Pearl Jam redder altid dagen :D

Jeg har også fundet et bundt penge på jorden. Elastikkerne kan afhentes i Sdr. Bjert..

Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#220 filmz-sparrowed 19 år siden

Sidder og føler allerede nu, det har været en lang. Stod også op kl. 05:00 imorges.
Sometimes when you want to win the war, you have to burn the village

Skriv ny kommentar: