Jeg er på vej i seng efter nogen timers overarbejde her til aften...my god jeg er ved at være træt af statistik...ser kun percentiler, medianer, standardafvigelser og ligende for øjnene.
hehe har du også disney channel på prøve for tiden?
jeg ser det hver aften, håbede bare lidt at de ville vise darkwing duck også, så jeg kunne få optaget det tema og gøre samlingen næsten komplet, mangle også peter plys tema'et.
anyway lige nu sidder jeg på mit arbejde i hotlinen, og læser lidt nyheder på filmz.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Venter på at der skal blive leveret flyttekasser til mig. Det er mærkeligt så meget ens gamle vil gøre for en, når man skal flytte udenbys :)
Græder lidt over denne nyhed:
"Stellvia 2 Cancelled (2005-08-10 13:19:41) Stellvia Director Tatsuo Sato has stated on his website that plans for the Stelvia sequel, as well as any possibility of a sequel to Nadesico, are now impossible. He does not explain further."
Var ellers begyndt at glæde mig over at der kom endnu en sæson. Men sådan skal det åbenbart ikke være. Så er det godt at man kan skrue godt op for de fremragende .Hack//Sign Soundtracks uden at genere naboerne. Det kan få humøret lidt op.
Har lige brugt halvanden time på at finde frem til hvordan man beregner percentil i excel...ikke nok med at det hedder fraktil i en dansk udgave så beregner man det heller ikke sådan som alle andre statistisk folk i verden gør, tak skal i have microsoft for at spilde min tid. Jeg begynder efterhånden at være mere og mere forstående over for folk der sviner dem for ikke at overholde standarder. Nok om det nu er det bare med at komme videre inden jeg bliver en endnu mere bitter ung mand.
Hvis det skal være Excel, så kan du vel programmere dig ud af det? Det kræver selvfølgelig en masse arbejde, men når det er gjort er det jo en lækker ting at have liggende i kode samlingen.
Problemet er at mit system ikke skal være afhængig af excel, men det skal give samme resultater som du sad og brugte excel...og skrive en engine der går ud og bruger excel er også for tung.
Det hele bunder i at de åbenbart ikke vil regne som andre :)
Ja så hjælper mit forslag ikke meget. Det virker dog underligt at de ændrer på en udregningsmetode.
f**k hvor har jeg meget lort! troede at 10 flyttekasser var nok men de forsvinder med en skræmmende hast. Hvordan har jeg fået samlet så meget skrammel på den korte tid jeg har boet her?
#117 Nej og det skumle er så at det eneste jeg har at basere den måde excel udregner det på, er en fodnote i en universitetsforklaring om hvordan man udregner det.
Sidder lige og visualiserer Gladiator inde i mit hovede mens jeg sidder og koder til "More music from Gladiator"...det må snart være på tide at se den igen.
#111 cyberzed 20 år siden
#112 elwood 20 år siden
hehe har du også disney channel på prøve for tiden?
jeg ser det hver aften, håbede bare lidt at de ville vise darkwing duck også, så jeg kunne få optaget det tema og gøre samlingen næsten komplet, mangle også peter plys tema'et.
anyway lige nu sidder jeg på mit arbejde i hotlinen, og læser lidt nyheder på filmz.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#113 Scherlund 20 år siden
Græder lidt over denne nyhed: Var ellers begyndt at glæde mig over at der kom endnu en sæson. Men sådan skal det åbenbart ikke være. Så er det godt at man kan skrue godt op for de fremragende .Hack//Sign Soundtracks uden at genere naboerne. Det kan få humøret lidt op.
#114 cyberzed 20 år siden
#115 Scherlund 20 år siden
#116 cyberzed 20 år siden
Det hele bunder i at de åbenbart ikke vil regne som andre :)
Den officielle:
0.5 + ((p*n)/100)
Excels udgave:
1 + ((p/100)*(n-1))
#117 Scherlund 20 år siden
f**k hvor har jeg meget lort! troede at 10 flyttekasser var nok men de forsvinder med en skræmmende hast. Hvordan har jeg fået samlet så meget skrammel på den korte tid jeg har boet her?
#118 dyg 20 år siden
Jeg er lige kommet tilbage fra frokostpausen. Godt med lidt hakkedrenge med bløde løg. Så kan man rigtig sidde og prutte resten af dagen.
Og nu vil jeg gennemgå et par source-files for at få dem rettet til, så de passer til afdelingens design- og code-guidelines :/ Hurra.
#119 cyberzed 20 år siden
#120 cyberzed 20 år siden