Sidder på jobbet og laver noget composite. Er dog temmelig smadret. Har haft et par lang arbejdsdage, da en deadline skulle overholdes, så nu skal klokken bare snart slå 17, så jeg kan holde weekend. Weekenden skal fordrives med besøg af et par håndfulde gamle venner fra det jyske.
Jeg kan allerede nu mærke, at mandag bliver en hård dag.
He he... yea... men dine 4 timer ekstra kan jeg sagtens slå. Sidste torsdag havde jeg 11 timers overarbejde. Så det blev lige til en 19 timers arbejdsdag.
Sidder og leder efter et godt personligt groupware system. Har brug for at holde styr på kontakter, kalender, opgaver og den slags online. Desværre er der slags til for regel beregnet til virksomhedsbrug. Så det er rimelig bloatet til en mands brug :)
Leder også efter et ordentlig galleri. Ville gerne have haft Apache:Gallery, men jeg magter ikke at installere det :/
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
trist når underbo'er klager er dog aldrig sket ude ved mig, bor i blok med nogle pensonister og så nogle unge folk på min etage, og ja jeg har set band of brothers klokken 3 om natten uden noget klage hehe.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#121 Corgan 20 år siden
Sidder på jobbet og laver noget composite. Er dog temmelig smadret. Har haft et par lang arbejdsdage, da en deadline skulle overholdes, så nu skal klokken bare snart slå 17, så jeg kan holde weekend.
Weekenden skal fordrives med besøg af et par håndfulde gamle venner fra det jyske.
Jeg kan allerede nu mærke, at mandag bliver en hård dag.
#122 cyberzed 20 år siden
#123 Corgan 20 år siden
#122:
He he... yea... men dine 4 timer ekstra kan jeg sagtens slå. Sidste torsdag havde jeg 11 timers overarbejde. Så det blev lige til en 19 timers arbejdsdag.
#124 cyberzed 20 år siden
#125 DarkLight 20 år siden
Leder også efter et ordentlig galleri. Ville gerne have haft Apache:Gallery, men jeg magter ikke at installere det :/
#126 elwood 20 år siden
Groupcare måske?
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#127 filmz-ataris 20 år siden
September/October TBA
('Sympathy For Lady Vengeance') - CJ Entertainment
The DVD will feature both versions (colour and fade to b&w).
Jeg kan ikke vente til september/oktober :)
#128 filmz-Crystalstar1200 20 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#129 Michael Andersen 20 år siden
#130 elwood 20 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"