Gravatar

#131 Bates 20 år siden

Ser Seinfeld på tv3...igen :)
Gravatar

#132 filmz-sparrowed 20 år siden

Sidder på KBH's netcafé indtil mit tog afgår kl. 02:10

Kan stadig ikke komme mig over, at jeg mødte Juliette Lewis 2 gange på dagen.

Første gang stod jeg alene, var nemlig troppet op 1½ time før dørene blev åbnet. Så opdagede hun at jeg stod der, og kom så hen og snakkede lidt med mig. Fik taget nogle billeder af hende dér, og under koncerten. Stod helt forrest i lille vega, hvilket virkelig var tæt på hende.
She was very nice.

Et af bandmedlemmerne fra Voicst kom efter koncerten (da vi stod og ventede ude foran indgangen til V:I:P-logen) ud og sagde at hun ville komme ud, når hun havde taget sit bad.

Kunne ikke dy mig for at sige: "where's the shower?".
Han svarede: "Behind a big guy".

Mødte desuden også resten af bandmedlemmer fra Juliette & The Licks samt Voicst.

Fik hendes autograf på deres nye cd.

Jeg snakkede hele aftenen med en vildt fremmed, men han virkede sku flink nok. Damn et udvalg af tøser der var troppet op: Tror jeg vil flytte til københavn ;-)

Imorgen skal jeg så ha' fremkaldt mine billeder, fra iaften.
Sometimes when you want to win the war, you have to burn the village
Gravatar

#133 filmz-sikorab 20 år siden

Spiller Ghost Recon 2: Summit Strike, via. Xbox XLink Evolution 7. Det nice :D

Har ikke Xbox Live, da min maskine er chipped :(

P.s. Lyder rigtig fedt Sparrowed!
Gravatar

#134 myggen 20 år siden

OT:

#132: Lyder som en cool aften!

#133: Du kan sagtens bruge en chippet box på Live, du skal bare fixe dig en bios-switch. Men det forudsætter selvfølgelig, at du ikke har moddet den originale bios/chip.
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#135 elwood 20 år siden

sidder og leder efter den bedste font til at skrive Don't Panic på.

nogen forslag? skal bruge det i forb. med premieren i aften, har håndklæder og morgenkåber til mine venner, mangler bare lige at lave to guides til min ven og mig 8-)

written in large friendly letters. er beskrivelsen jo fra bogen, hvis nogen har forslag må de gerne lige skrive dem.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#136 evermind 20 år siden

Lucky bastard! :) Jeg ved godt, at en del filmz-brugere vist nok synes, hun er en øgle, men jeg finder sgu Juliette-pigen ret så nice.

Jeg kommer til at tænke på den Alice Cooper-koncert, hvor hans guitarist og bassist kom ud og snakkede og skrev autografer efter koncerten, men desværre ikke den gamle selv. Det var nu et star-moment alligevel, hehe.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#137 dyg 20 år siden

#132 - Det er der kun én ting at sige til.. Svin! Bare det var mig. Hvordan virkede hun, da du snakkede med hende?

#135 - Jeg tør ikke rigtigt se den film. Er bange for, hvor meget de har ændret/ødelagt.

På den anden side, så kan man jo altid gå hjem og læse guiden igen, og glemme alt om filmen.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#138 elwood 20 år siden

ja jeg er også lidt nervøs, men jeg skal nu ha den set aligevel.

i øvrigt her er et sjovt lille selv interview med screenwriteren bag filmen.

HG2G
Gravatar

#139 Bates 20 år siden

#132 - Kunne vi evt komme til at se de billeder? :o)
Gravatar

#140 elwood 20 år siden

sidder og spiser en stor fed choko basse mmm, og nu er det snart frokost pause kan jeg se.

glæder mig meget til i aften, men på samme punkt er jeg nervøs for hvad de har fjernet, men det er lidt sjov for i følge det der interview jeg linkede til, så skulle det faktisk være Douglas A. ham selv som havde fjernet mest fra hans manus til filmen, da han var indvoldverede i det, og screenwriteren havde sat en masse fra bogen tilbage i filmen igen.

men uanset hvad jeg glæder mig som sindsyg, håber i det mindste de har startscene hvor ham nedrivningsmanden, overtager Arthur Dent's plads foran bulldozeren, den scene lægger ligesom hele bunden for humoren, i bogen.

Skriv ny kommentar: