#134: Nej, har desværre modded den originale bios, har også en switch så jeg kan slå den fra, og skifte til den originale bios. Men så snart man har skiftet harddisk, så kan Live opdage det, og så bliver man banned for life. Det gider jeg ikke, venter med at få Live, til den nye udkommer. Hvis jeg overhovedet får en Xbox, eller om det bliver en PS3 :D
TT: Er lige stået op.. :D Skal i skole på mandag, så det var sidste hverdag jeg kunne sove længe, nedern!
#141: Sludder, du kan sagtens gå på Live med en anden harddisk end den originale, du skal bare sørge for den er låst. Og 'banned for life' er vist også en overdrivelse, du kan sagtens gå på med en anden xbox (eller du kan opdatere eeprom i din xbox).
#136..Efter Alice Cooper koncerten til Monster's of the millennium show 2001, hvor Ronnie James Dio, Ratt var der, blev der også givet ekstra koncert på Hard Rock café med bandmedlemmer fra de forskellige bands. De spillede en række covers i en times tid. Efter koncerten havde de også tid til at skrive autografer.
Dengang var der
Eric Dover fra Slas's snakepit og Jelly Fish
Ryan Roxie
Eric Singer: trommeslager fra Kiss
Teddy ZigZag: fra det nye Guns N Roses
+ flere...Det var også Star-moment
Den aften var Alice Cooper heller ikke selv tilstede, men jeg mødte hans datter Calico Cooper.
Jeg sidder ved de gamles computer. Endelig lidt filmz til mig igen. (Stofa kommer med net på onsdag!) - kæft der er mange tråde at læse op på, man vil jo ikke gå glip af noget, vel?
Tak for sidst, Scherlund. Det var sku sjovt.
..Og Sparrowed - vi vil da se dine billeder, det lyder som om du har haft en fantastisk aften, og så møde hende tilmed. Vildt.
Jeg har lige prøvet at installere mIRC på de grås comp. men der er et eller andet galt. den skriver:
-mesra.kl.my.dal.net- NOTICE: Our automated service has detected that your Internet Service Provider is directly connected to a DALnet server. To switch to a DALnet server closer to your Internet Service Provider, use: /server irc.dal.net
Nogen der ved hvad jeg skal gøre??
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Sidder og sunder mig over et par gode dage i Skive. Der var øl og vin ad libitum og så blev der spillet en masse konsol & lidt pc: - Full Throttle (PC) (Gennemført - også på tide) - Drxlax (Dreamcast - Fantastisk MP spil Se her) - Virtuel Tennis (Dreamcast - Super MP. Let at lære, svært at mestre)
Og så blev der også set Appleseed.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#141 filmz-sikorab 20 år siden
#134: Nej, har desværre modded den originale bios, har også en switch så jeg kan slå den fra, og skifte til den originale bios. Men så snart man har skiftet harddisk, så kan Live opdage det, og så bliver man banned for life. Det gider jeg ikke, venter med at få Live, til den nye udkommer. Hvis jeg overhovedet får en Xbox, eller om det bliver en PS3 :D
TT: Er lige stået op.. :D Skal i skole på mandag, så det var sidste hverdag jeg kunne sove længe, nedern!
#142 myggen 20 år siden
#141: Sludder, du kan sagtens gå på Live med en anden harddisk end den originale, du skal bare sørge for den er låst. Og 'banned for life' er vist også en overdrivelse, du kan sagtens gå på med en anden xbox (eller du kan opdatere eeprom i din xbox).
#143 filmz-sparrowed 20 år siden
Dengang var der
Eric Dover fra Slas's snakepit og Jelly Fish
Ryan Roxie
Eric Singer: trommeslager fra Kiss
Teddy ZigZag: fra det nye Guns N Roses
+ flere...Det var også Star-moment
Den aften var Alice Cooper heller ikke selv tilstede, men jeg mødte hans datter Calico Cooper.
#137...Hun virkede ret flink.
#139...Hvis jeg kommer i nærheden af en scanner.
Hun er faktisk ikke værst-- in-person ;-)
#144 davenport 20 år siden
Tak for sidst, Scherlund. Det var sku sjovt.
..Og Sparrowed - vi vil da se dine billeder, det lyder som om du har haft en fantastisk aften, og så møde hende tilmed. Vildt.
Jeg har lige prøvet at installere mIRC på de grås comp. men der er et eller andet galt. den skriver:
-mesra.kl.my.dal.net- NOTICE: Our automated service has detected that your Internet Service Provider is directly connected to a DALnet server. To switch to a DALnet server closer to your Internet Service Provider, use: /server irc.dal.net
Nogen der ved hvad jeg skal gøre??
#145 DarkLight 20 år siden
- Full Throttle (PC) (Gennemført - også på tide)
- Drxlax (Dreamcast - Fantastisk MP spil Se her)
- Virtuel Tennis (Dreamcast - Super MP. Let at lære, svært at mestre)
Og så blev der også set Appleseed.
#146 elwood 20 år siden
"Ripburger, you'r dumber than dirt!"
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#147 filmz-sparrowed 20 år siden
#148 Bates 20 år siden
#149 dyg 20 år siden
#150 elwood 20 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"