#170, får udgivet mine ting på anden vis. Er medlem af foreningen Sort som Blaek (www.sortsomblaek.dk), hvor vi udgiver et hæfte 3-4 gange om året. Har dog ikke udelukket Free Comics, men dt bliver bare ikke lige nu. Har også en tegneserie om skabelsen af folkeskolelærere, som Progressive Art Publishing - Dansk Undergrund arbejder på at udgive.
Jeg sidder og laver en cd med forskellige musiknumre, da jeg skal et smut forbi Hi-Fi Klubben på fredag og lytte på højttalere.. så er det jo meget rart at lytte på noget musik man kender. :)
#176 mine er omtrendt samme størrelse som de oprindlige filer, så nej det ikke så galt, jeg sidder netop og forsøger at finde guides på nettet som fortæller hvad settings er best.
men jeg sidder i øvrigt også og skal til og igang med at lave min play gear pocket skin til min kasse, hehe den er genial den her case fra sony, den kan vippe så den virker som en film stander hvor man så kan se sine film på 8-)
Mit PGP skin skal være fra The Secret of Monkey Island, tror jeg, noget rigtig old school hvertfald.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#171 Bates 20 år siden
#172 evermind 20 år siden
Gerne - når jeg er nået lidt længere med det. Det er ikke stor kunst, men... tja. :)
#173 filt 20 år siden
Se her for resten af horror-serien.
#174 filmz-Kadann 20 år siden
#175 elwood 20 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#176 DarkLight 20 år siden
Samtidig har jeg bestilt Lumines fra Axel. Håber på de leverer hurtigt :)
#175, er det ikke noget med at filmklip bliver meget større når man konverterer dem med Video9 eller hvad nu det hedder?
#177 elwood 20 år siden
men jeg sidder i øvrigt også og skal til og igang med at lave min play gear pocket skin til min kasse, hehe den er genial den her case fra sony, den kan vippe så den virker som en film stander hvor man så kan se sine film på 8-)
Mit PGP skin skal være fra The Secret of Monkey Island, tror jeg, noget rigtig old school hvertfald.
#178 DarkLight 20 år siden
#179 elwood 20 år siden
PGP
#180 filmz-NeoDk 20 år siden