hmm synes ikke der så mange settings at pile ved i det program, sidder lige og converte The Hire som test, man skal også omdøbe sine filer bagefter kan jeg se, da den ikke får betegnelsen M4Vxxxxx.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Sidder og gør klar til at tage på hospitalet efter af min mor blev indlagt i nat, kl 4.30 Gaaab, så det bliver næppe til skriverier eller filmz i dag :-/
Jeg er også på arbejde.. Dagen startede godt, med at man kom lidt for sent op. Så kom man i tanke om at man er holdt op med at ryge, og blev deprimeret. Så væltede kæresten en tynd vase af klart glas på gulvet, så vi skulle lige have støvsuget, før vi kunne køre. (Så katten ikke vadede rundt i knust glas.) Så kunne jeg ikke blive kørt på arbejde fordi vi var sent på den, og måtte gå 1½ kilometer i morgenkulde, og nikotintyggegummi som eneste følgesvend. Træt, så pokkers træt på arbejde. Heldigvis kurser de næste 2 dage, så det giver da lidt afveksling. - Bare jeg kan holde mig frisk til det onsdag. Kursus i offentlig forvaltning med henblik på pensionsregler... Gaaab!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#181 elwood 20 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#182 elwood 20 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#183 filmz-NeoDk 20 år siden
nej men jeg synes det er super godt jeg kan da lige give dig navne
M4VC0099 skal bare ændre det sidste 9 tal
M4VC0099.THM
ellers må du lige skrive en pm vis du har et bedre program :D
#184 filmz-Crystalstar1200 20 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#185 davenport 20 år siden
#186 El vez 20 år siden
#187 filmz-herskegut 20 år siden
Håber ikke det er noget alvorligt Crystalstar.
Ellers sidder jeg med ondt i halsen, lyder næsten som ham der fra ID4, ham den hæse :) (Marty Gilbert)
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#188 filmz-Kadann 20 år siden
Der krydses fingre herfra for at det ikke er alvorligt.
#189 filmz-NeoDk 20 år siden
god bedring her fra
#190 davenport 20 år siden
Dagen startede godt, med at man kom lidt for sent op. Så kom man i tanke om at man er holdt op med at ryge, og blev deprimeret. Så væltede kæresten en tynd vase af klart glas på gulvet, så vi skulle lige have støvsuget, før vi kunne køre. (Så katten ikke vadede rundt i knust glas.)
Så kunne jeg ikke blive kørt på arbejde fordi vi var sent på den, og måtte gå 1½ kilometer i morgenkulde, og nikotintyggegummi som eneste følgesvend.
Træt, så pokkers træt på arbejde.
Heldigvis kurser de næste 2 dage, så det giver da lidt afveksling. - Bare jeg kan holde mig frisk til det onsdag. Kursus i offentlig forvaltning med henblik på pensionsregler... Gaaab!