Ja, det er "sjovt" som nogle dage bare ikke kører max. Og der sker sikkert flere uforudsete ting i løbet af dagen. (Dog skal det siges at jeg har fået ordnet nogle private ting, som hang lidt over hovedet på mig, og det har da hjulpet lidt!)
Men min gamle historielærer, som er en meget rar mand, var lige forbi forvaltningen. Han har fået knogleskørhed, så det var ikke så fedt at se. Stakkels mand. Han har bare altid været frisk og rørig, og nu slæber han sig rundt.
Det er i sandhed en underlig dag!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Har lige læst en masse om "Future Soldier". Skal til at lave software til en Biosensor, der har med det at gøre. Mere kan jeg ikke sige, uden at skulle slå jer alle ihjel fire gange.
Er begyndt at være vild med den her "virkelige verden", trist jeg kun har fire måneder tilbage, inden jeg skal på skolebænken igen.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Er lige hjemme for en kort bemærkning og få lidt mad og tømme hjernen/hjertet for bekymringer, for min mor har det bestemt ikke godt lige nu. Hun har mange smerter og har svært ved at få luft. Det er også svært at være derinde for min far døde på samme afdeling, et par stuer derfra, for kun et par år siden :-/
Er lige kommet hjem fra et besøg i Århus Poker Klub, der afholdte en lille 200kr+20kr turnering. Jeg røg desværre ud som #8, og der var penge til de 4-5 første. Øv bøv, men det var da fire timers god hygge og underholdning, og nu vil jeg i seng, så jeg kan klare en lang dag i morgen.
#194 - Det er altid ubehageligt, når sygdom rammer dem man holder af. Håber på alt går vel, du får alle de bedste tanker med dig herfra.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Sidder og stener lidt over Kevin Smiths seneste post. Der er billeder af hans hus. Man skal checke det ud hvis man bare er lidt interesseret i enten film,poker eller hvordan stjerner lever :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#191 filmz-herskegut 20 år siden
Ellers noget af en begivenhedsrig morgen du har haft dig.
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#192 davenport 20 år siden
Og der sker sikkert flere uforudsete ting i løbet af dagen.
(Dog skal det siges at jeg har fået ordnet nogle private ting, som hang lidt over hovedet på mig, og det har da hjulpet lidt!)
Men min gamle historielærer, som er en meget rar mand, var lige forbi forvaltningen. Han har fået knogleskørhed, så det var ikke så fedt at se. Stakkels mand. Han har bare altid været frisk og rørig, og nu slæber han sig rundt.
Det er i sandhed en underlig dag!
#193 dyg 20 år siden
Er begyndt at være vild med den her "virkelige verden", trist jeg kun har fire måneder tilbage, inden jeg skal på skolebænken igen.
#194 filmz-Crystalstar1200 20 år siden
Er lige hjemme for en kort bemærkning og få lidt mad og tømme hjernen/hjertet for bekymringer, for min mor har det bestemt ikke godt lige nu. Hun har mange smerter og har svært ved at få luft. Det er også svært at være derinde for min far døde på samme afdeling, et par stuer derfra, for kun et par år siden :-/
Nå jeg må afsted igen - see you all later :..(
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#195 dyg 20 år siden
#194 - Det er altid ubehageligt, når sygdom rammer dem man holder af. Håber på alt går vel, du får alle de bedste tanker med dig herfra.
#196 DarkLight 20 år siden
Man skal checke det ud hvis man bare er lidt interesseret i enten film,poker eller hvordan stjerner lever :)
#197 lagoni 20 år siden
#198 elwood 20 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#199 filmz-Kadann 20 år siden
Jeps, det lyder som spinning.
#200 filmz-herskegut 20 år siden
jeg overvurderede mig selv lidt engang.. og ja, jeg var kvast der..
Har lige klippet hæk, på opfordring af boligforeningen, skal vaske tøj nu.. kedelig kedelig dag :(
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.