Gravatar

#151 dyg 19 år siden

#149 - Tørring er noget man kører igennem, når man skal fra min hjemby Gadbjerg og til Århus, og ikke gider køre til Vejle :]
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#152 filmz-Crystalstar1200 19 år siden

Har lige lavet og spist mad sammen med tvillingerne, så nu er der oprydning inde de skal se børne tv fra den gang jeg var yngre i Bullerfnis på DR1.

Overvejer om jeg skal lade dem være længe oppe nu når jeg endelig har mulighed for at hygge mig med dem :)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#153 elwood 19 år siden

Har lige set Borat

Very Nice.

Skal hel klart ha den på DVD spændt på at se hvad der er iscenesat og hvad der er rigtig, scene med Pamela tvivler jeg stærkt på er rigtig, men hvis den er så Wow!

Fantastisk sjov film.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#154 dyg 19 år siden

Jeg så forresten dokumentarfilmen Den Talende Muse i dag, et tilbageblik på en af de største danske skuespillerinder nogensinde, Asta Nielsen.

En god dokumentar, hvor man får indblik i Asta's sind gennem bl.a. en række båndede telefonsamtaler med hendes gode ven Frede Schmidt.
Gravatar

#155 Martindan 19 år siden

er blevet forelsket i en vens kæreste og er i krise...

http://martindan.smartlog.dk/77021_BESKED_TIL_DIG....

situationen står bedst beskrevet her.

og skulle adressen ikke virke...

så et det bare martindan.smartlog.dk
for cryin' out loud......
Gravatar

#156 El vez 19 år siden

#155 Det er off limits. Find en anden :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#157 filmz-Bruce 19 år siden

#155 Hands off! Det er rigtig dårlig stil, bare det at overveje det. Tag et koldt brusebad og vent på at de går fra hinanden. Det gør 98% i jeres alder alligevel. Eller vent på hun siger det du tænker til dig og sig til hende, hun kan komme igen, når hun HAR slået op med din ven og er "ledig inventar" igen.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#158 dyg 19 år siden

Helt enig med Bruce og Frø-æderen. Jeg har set flere nære venskaber ryge i vasken pga sådan en episode.
Gravatar

#159 elwood 19 år siden

Winamp tjek, Breakestra tjek

Så skal der ryddes op, i lejligheden!
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#160 filmz-jonasgr 19 år siden

Lader op til FCK's kamp i aften. Skal ind på Aalborg Stadion for første gang i en menneskealder og det er da også kun fordi jeg er blevet inviteret derind og så fordi at FCK skal spille at jeg tropper op. Men det bliver nok endnu en arbejdssejr til løverne.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"

Skriv ny kommentar: