Gravatar

#121 elwood 17 år siden

Startede ud med, 70 års føsdag, hos min Onkel i Tved, og smuttede så senere til århus for at se Indy 4.

Ps. nogen som har gode fif til at overleve et suppe/steg/is orkestrer til sådan en rigtig familie fest ting, argg de går mig på nerverne, seriøs hvor mange "skål!" sange kan sådan et "band"

8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#122 Michael Andersen 17 år siden

#121 Ansæt ham her til næste fest. Han var en fremragende pianist, men hans honorar er godt steget lidt siden han skiftede navn og er blevet verdens mest kendte filmkomponist ;)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#123 elwood 17 år siden

#122 Gad vide om Spielberg Invitere John Willams som underholdning når han har fest, forstil jer lige John Willams og Symforni Orkestrer spille til en middag.

bliver måske lidt svær og tale sammen hehe 8-)
Gravatar

#124 davenport 17 år siden

Har lige været ved stranden med hunden, men det blæste og der var andre mennesker. Pisse irriterende, at de ikke kan lade os have vores strand i fred! Lauritsminde strand er MIN! Fuck A!

Nå, jeg skal til familiekomsammen i dag hos min farmor. Hun har inviteret os ud at spise og bowle i aften.. Jeg kan bare ikke forestille mig min farmor bowle. Hun vejer 14 kg. og er ikke større end en kop kaffe.. Hun ryger sku da med kuglen.

Men bare der er øl!

Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#125 elwood 17 år siden

#124 Tror det var i næste uge Metro har tilbud på Landminer og pigtråd 8-)
Gravatar

#126 filmz-jonasgr 17 år siden

Overvejer at gå i seng. Har kun fået knap 4 timers søvn de sidste to døgn, får nok alligevel ikke lavet mere i aften.

Og så var det at jeg kom til at tænke på, at holde folk vågne må være en af de værste torturformer, men sikkert også meget effektiv.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#127 elwood 17 år siden

#126 Min fætter har lige skrevet fra USA, Shark er blevet cancelled, men der er lavet 4 episoder inden det skete, som jeg første finder ud af nu, havde opgivet håbet lidt i forb. med stejken og alt det.

Han har lovet at sende dem ved lejlighed til mig.

Ahh så sluttede serien aligevel ikke på den der hel modbydlige "cliffhanger måde aligevel.

Men en skam at den er blevet cancelled, jeg nød James Wood ret meget i den serier må jeg indrømme.

nå ca. halv time til næste afsnit af Burn Notice starter 8-)
Gravatar

#128 wimmie 17 år siden

Jeg har set James Woods...ikke hilst på ham - bare set :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#129 elwood 17 år siden

Hehe sejt nok, hvor var det henne ?

Jeg har undskyldt til Kevin Spacey da jeg var i London, jeg kom til og "skubbe" ham da jeg stod i kø med min storsøster til et teater stykke, så sagde jeg self. undskyld til manden foran mig, det var først da vi kom ind i teateret jeg opdagede det var ham, det var en lidt sjov oplevelse.

nå nu skal jeg se Burn Notice.
Gravatar

#130 wimmie 17 år siden

Så James Woods i Hollywood, hehe...Men han satte sig ind i sin sportsvogn og kørte inden vi nåede at overfalde ham for en autograf :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”

Skriv ny kommentar: