Gravatar

#21 filmz-Crystalstar1200 17 år siden

# 17 Heyyy Så slet ikke dit indlæg - Tillykke og Held og Lykke - Håber du må blive glad for det, men ved lejlighed skal vi lige snakke om din lille tryksag, du sendte mig for noget tid siden ;)

# 20 Meget spændende og glæder mig til at snakke med dig om det udenfor cyper-space :)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#22 filmz-Bruce 17 år siden

Fandt et billede fra John Hillcoat‘s nye film "The Road" med Viggo Mortensen i hovedrollen.

Med tanke på, hvor fed Proposition var, så skal denne bare ses!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#23 filmz-Crystalstar1200 17 år siden

Har netop sagt farvel til en ven og medproducent på det ene projekt, han blev meget vred og svinede mig til, så det var lidt hårdt, men jeg føler at det var den rette beslutning :-/
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#24 davenport 17 år siden

Tak gutter :)
I dag har jeg aggeret kopidreng i formiddag, og i eftermiddag skal jeg deltage i mit første møde i afdelingen.
Men i morgen skal jeg have mine første 2 samtaler på egen hånd, og det glæder jeg mig til. Her er rart at være, og folk smiler til én! Skønt!
Vejle er slet ikke så tosset en by.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#25 wiseguy 17 år siden

Nej Vejle er sku en fin by! Har du ikke lagt mærke til de store skilte på alle indfaldsvejene, hvor der annonceres, at det er det var Wiseguy's hjem i ca. 30 år? ;o)
Rent trafikalt er Vejle dog helvede på jord!! Fuck hvor jeg hader at køre bil i Vejle :o(

Anyways stort TILLYKKE med det nye job Davenport :o)

Personligt burde jeg være på barsel, men det trækker ud med junior! Konen havde termin d. 15, så det ka' jo blive når som helst!
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#26 Michael Andersen 17 år siden

#25 De skilte har jeg skiftet ud til fordel for "Michael Andersens hjem" ;)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#27 tiany 17 år siden

[url= Wicker Man - Comedy Trailer[/url]

jeg griner stadig
Valar morghulis
Gravatar

#28 dolphinfriendly 17 år siden

Så er det Indy IV tid om en halv time - bliver fedt, selvom jeg desværre frygter det værste. :)

Gravatar

#29 Scherlund 17 år siden

Har lige modtaget vægbeslag til TV'et. Nu mangler jeg bare at finde nogen der har en borehammer så jeg kan få smidt lortet op på væggen. Det er lidt deprimerende bare at have det liggende på bordet lige nu.
Gravatar

#30 davenport 17 år siden

Thx Wiseguy :)
Det er da spændende med den forestående fødsel, men du har vel prøvet det et par gange? - Hvordan foregår barsel egentligt? Har man som mand ikke 14 dage, og bestemmer man selv hvordan de afholdes? Er det iøvrigt arbejdsgiver der betaler gildet, eller skal man på en eller anden form for overførselsindkomst?
(Jeg skal jo snart selv benytte de regler!)

Ellers kører det igen i dag på job. Det er bare frustrerende at jeg ikke har adgang til de kommunale systemer, for jeg skal skrive journalindlæg på mine samtaler, men har ingen kode endnu. (Der er en der har ventet i 2 mdr. på sin... Ó.o`)
Det er svært at få noget fra hånden uden..
Men jeg nyder i det hele taget bare at være igang igen!

Og så er der jo finalen i aften, man kan gå og glæde sig til :D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: