Har lige fundet ud af at en normalside hos SDU er 2100 tegn og ikke 2600 som jeg egentlig havde troet at det var. Så nu mangler jeg lige pludselig ikke at skrive så meget, hvilket både er godt og skidt. Det viser så også at jeg er glemsom efter at jeg også skrev sådan en opgave i sidste semester.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#143 - det gælder åbenbart ikke hele SDU, det er lidt rodet. Fx så er en normalside på samfundsvidenskab åbenbart 2400 anslag. Hvor har du de 2600 fra, dit tidligere universitet?
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
De 2600 var simpelthen bare fordi jeg huskede forkert. Jeg kunne nemlig huske at det ikke var 2400 og 2100 er faktisk også lidt lavt sat synes jeg, men lige nu er jeg sådanset ret glad for det. På mit gamle universitet var det enten 2400 anslag eller 350 ord og der er kæmpe forskel.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#141 elwood 17 år siden
Som har fået fint besøg af Meatloaf og Philip Michael Thomas aka. Tubbs fra Miami Vice.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#142 elwood 17 år siden
Men det var først da Barry sagde til Joe, at han sku få sit overskæg tilbage det gik op for mig at var Tommy Chong, fra Cheech and Chong.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#143 filmz-jonasgr 17 år siden
Det viser så også at jeg er glemsom efter at jeg også skrev sådan en opgave i sidste semester.
'Cause I'm evil"
#144 Corgan 17 år siden
Jeg har lige set en CGI test af Two-Face fra The Dark Knight. Fuck, han bliver vild!
#145 filmz-Bruce 17 år siden
Return of the King - The Final Cut.
#146 lagoni 17 år siden
#147 filmz-jonasgr 17 år siden
På mit gamle universitet var det enten 2400 anslag eller 350 ord og der er kæmpe forskel.
'Cause I'm evil"
#148 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#149 icetea 17 år siden
#150 tiany 17 år siden