#30 Yep! det er junior nr. 3, vi går og venter på :) Mht. barsel: Der er 14 dage som er øremærket til farmand og som kvinden mig bekendt ikke kan få lov at holde. De 14 dage har jeg altid afholdt med fuld løn. Kompagniet hjemsøger så en eller anden form for refusion fra kommunen, der dækker noget af beløbet. Derudover ka' man jo så vælge at dele noget af konens barsel. Sidste gang tog jeg yderligere 14 dages barsel senere i forløbet, mener dog at det var til nedsat løn, du må ikke hænge mig op på det! Jeg nøjes nu med de 14 dage!! Når jeg holder fri 14 dage, ligger der efterfølgende 14 dages arbejde på mit bord, da vi ingen overlapning har på min arb.plads!!! Så dvs. jeg kommer hjem at gå i 14 dages tid og efterfølgende ser familien mig ikke i en god uges tid pga. overarbejde :(
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Jeg sidder og genser "The Shadow" og tænker over at det faktisk kunne være en god "superheltefilm" at lave et remake af, da den sagtens kunne gøres meget bedre.
Gad vide hvorfor film der foregår 30'erne og 40'erne i USA, har sådan en tiltrækning på mig? Jeg er helt vild med den periode. :)
# 32 Det kan jeg godt følge dig i :) ... Det er faktisk en spændende periode i USA's historie, men filmene og stemningerne fra den gang er noget helt specielt :)
Er noget chokeret over den ekstra varmeregning jeg har fået. Jeg skulle have betalt 2200 kroner i aconto for November, December og Januar men det er nu blevet opgjort til at være på cirka 3700 kroner. Det lyder lidt mærkeligt eftersom jeg også var hjemme hos mine forældre i cirka 3 uger i forbindelse med julen.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#32 Det var jo legendernes tid :) Nazier, commy bastards, japsere, Gershwin, Irving Berlin, Cole Porter, Astaire, Capone, Bogart, film noir, James Stewart, depressionen, mænd havde hat på, ingen graffiti, ingen reality shows!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Sidder stadigvæk og er i fuld forundring over aftenens fodboldkamp, det var godt nok det mest underholdende i længe - var sikker på Terry ville ramme og så glider han! - det var i sidste ende de rigtige der vandt :)
#31 wiseguy 17 år siden
Mht. barsel: Der er 14 dage som er øremærket til farmand og som kvinden mig bekendt ikke kan få lov at holde. De 14 dage har jeg altid afholdt med fuld løn. Kompagniet hjemsøger så en eller anden form for refusion fra kommunen, der dækker noget af beløbet.
Derudover ka' man jo så vælge at dele noget af konens barsel. Sidste gang tog jeg yderligere 14 dages barsel senere i forløbet, mener dog at det var til nedsat løn, du må ikke hænge mig op på det!
Jeg nøjes nu med de 14 dage!! Når jeg holder fri 14 dage, ligger der efterfølgende 14 dages arbejde på mit bord, da vi ingen overlapning har på min arb.plads!!! Så dvs. jeg kommer hjem at gå i 14 dages tid og efterfølgende ser familien mig ikke i en god uges tid pga. overarbejde :(
#32 filmz-Kadann 17 år siden
Gad vide hvorfor film der foregår 30'erne og 40'erne i USA, har sådan en tiltrækning på mig? Jeg er helt vild med den periode. :)
#33 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#34 filmz-jonasgr 17 år siden
'Cause I'm evil"
#35 filmz-Bruce 17 år siden
#36 filmz-Kadann 17 år siden
Sandt, specielt den med hensyn til mænd med hat kan jeg forholde mig til. Dengang var der virkelig stil over det. :)
#37 elwood 17 år siden
Eleanor Powell, Gene Kelly...
/kigger over på sine to fedoras 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#38 filmz-Kadann 17 år siden
Go'e gamle Al, yessir.
#39 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
Lige kommet hjem efter at have tilbragt et par timer sammen med Indy & Co, men nu er det bare at komme i seng, inden en ny arbejdsdag venter :)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#40 tiany 17 år siden