Gravatar

#81 dyg 17 år siden

#78 - I bil denne gang, jeg håber på at tage route 66 på motorcykel en anden gang. Desværre har vi kun 15 dage, så nogle af stederne ser vi kun ganske kort.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#82 wimmie 17 år siden

#81 sådan en tur kan i hvert fald anbefales, men det er nu synd I kun har 15 dage, når I skal nå så meget. Har selv taget en 5-måneders tur i bil tværs gennem landet; det er nu et fantastisk rejseland :)

Selv skal jeg afsted i sølle 12 dage, hvor vi flyver til Canada (Toronto), kører ned til Niagara Falls, og videre sydpå og besøger min svigerfar der bor nær Baltimore i Maryland.
Glæder mig :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#83 dyg 17 år siden

Det er jeg udemærket godt klar over, jeg ville også gerne have brugt en uge mere, men en af dem jeg rejser med har ikke mulighed for mere ferie :(

Men jeg er 100% sikker på, at det ikke er sidste gang jeg skal på sådan en tur. Jeg vil gerne se det "rigtige" USA og ikke kun storbyerne.
Gravatar

#84 wimmie 17 år siden

kan i hvert fald fortælle at Las Vegas, Los Angeles, St. Louis og især San Francisco er rigtig fede byer :)
Har også kørt igennem Flagtaff...men kun kørt igennem :)
Gravatar

#85 dyg 17 år siden

Ville også gerne have været til Maryland, hvor min Onkel bor (i Boonsboro nær Frederick), men det må blive en anden gang.
Gravatar

#86 wimmie 17 år siden

Hvor spøjt...min svigerfar bor i Boonsboro...
Hvad hedder din onkel? Hehe
Gravatar

#87 dyg 17 år siden

Pudsigt! Han hedder Poul Erik Jørgensen, arbejder for Lyngsø Systems (så vidt jeg husker).
Gravatar

#88 wimmie 17 år siden

Nå, så er det da ikke den samme, hehe...men meget sjovt alligevel. Det er ellers et hyggeligt område de bor i; jeg var derovre forrige sommer. Masser af bjerge, skove og rednecks :D
Gravatar

#89 wimmie 17 år siden

Altså ikke Deliverance-rednecks :oO
Gravatar

#90 dyg 17 år siden

De har da sikkert mødt hinanden, så mange danskere er der vel ikke i det område :) Jeg har endnu ikke været derovre selv, men håber på at nå det engang inden de flytter tilbage til DK.

Skriv ny kommentar: