#78 - I bil denne gang, jeg håber på at tage route 66 på motorcykel en anden gang. Desværre har vi kun 15 dage, så nogle af stederne ser vi kun ganske kort.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#81 sådan en tur kan i hvert fald anbefales, men det er nu synd I kun har 15 dage, når I skal nå så meget. Har selv taget en 5-måneders tur i bil tværs gennem landet; det er nu et fantastisk rejseland :)
Selv skal jeg afsted i sølle 12 dage, hvor vi flyver til Canada (Toronto), kører ned til Niagara Falls, og videre sydpå og besøger min svigerfar der bor nær Baltimore i Maryland. Glæder mig :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
kan i hvert fald fortælle at Las Vegas, Los Angeles, St. Louis og især San Francisco er rigtig fede byer :) Har også kørt igennem Flagtaff...men kun kørt igennem :)
Nå, så er det da ikke den samme, hehe...men meget sjovt alligevel. Det er ellers et hyggeligt område de bor i; jeg var derovre forrige sommer. Masser af bjerge, skove og rednecks :D
De har da sikkert mødt hinanden, så mange danskere er der vel ikke i det område :) Jeg har endnu ikke været derovre selv, men håber på at nå det engang inden de flytter tilbage til DK.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#81 dyg 17 år siden
#82 wimmie 17 år siden
Selv skal jeg afsted i sølle 12 dage, hvor vi flyver til Canada (Toronto), kører ned til Niagara Falls, og videre sydpå og besøger min svigerfar der bor nær Baltimore i Maryland.
Glæder mig :)
#83 dyg 17 år siden
Men jeg er 100% sikker på, at det ikke er sidste gang jeg skal på sådan en tur. Jeg vil gerne se det "rigtige" USA og ikke kun storbyerne.
#84 wimmie 17 år siden
Har også kørt igennem Flagtaff...men kun kørt igennem :)
#85 dyg 17 år siden
#86 wimmie 17 år siden
Hvad hedder din onkel? Hehe
#87 dyg 17 år siden
#88 wimmie 17 år siden
#89 wimmie 17 år siden
#90 dyg 17 år siden