Har skaffet 2 billetter på balkonen på Det Ny Teater i februar til Phantom of the Opera. Min datter fik den set for 4. gang denne weekend, så nu skal hun få den rigtige vare.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#51 - Ja, det må have været en ret spøjs oplevelse. Jeg er spændt på at høre mere om det. Jeg har selv heller ikke de vilde historier at fortælle i den retning - i hvert fald ikke nogen som mange andre danskere også kan være med på.
# 49 Fortsat - Så fik jeg endeligt svar: pengene er gået ind, og han sender filmen i morgen. Sådan noget med bankoverførsler til vildtfremmede mennesker har jeg det altså ikke helt godt med. Men nogle gange må man jo bide det i sig for få det, man gerne vil ha'.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Nu vil jeg ned til Bindia og få en gang Tuna Tikka Masala og så vil jeg slappe uladsiggørligt meget af, med benene oppe! Er smadret efter et lidt for sent gensyn med Patton i BD udgaven. Men hvilket syn!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Er lige kommet hjem (hvor lige betyder for ca 40 minutter siden) fra en af de fedeste aftener i mit liv.. Det kan lyde overskruet, men det er på ingen måder bare det mindste overdrevet.. Nærmere tvært imod..
Train i Århus var stedet, hvor jeg for første gang fik lov at opleve yndlingsbandet, Alter Bridge, live.. Og aldrig har jeg oplevet noget lignende.. Adrenalinen flyder stadig i linde strømme rundt i mig, selv efter en køretur på lidt over en time og ca 40 minutters afslapning foran computeren.. Aldrig før har noget overgået mine forventninger så grusomt meget - og jeg havde endda ret høje forventninger :D
Jeg siger - får i nogensinde muligheden for at se Alter Bridge live, og kan i i øvrigt lide musik :D, så gør det for fanden! Snyd ikke jer selv!
Jeg kan, med ærlighed i stemmen, nu sige, at jeg er parat til at dø.. :D
Psst - ikke dermed sagt at jeg ønsker det ;)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
lige hygget mig med The Mummy ehmm filmen altså ikke Arnold Vosloo 8-)
Og den underholder stadigvæk 1'eren har det der glimt i øjet, og en charme.
2'eren kammer lidt over synes jeg, men 1'eren go underholdning, og den slår hvertfald begge National treasure filmne, efter min mening.
Brendan Fraser er ikke nogen Indy, men han er meget charmeren på hans egen måde.
Og John Hannah som Jonathan, slår med lethed Ray Winstone som Mac fra Indy4, i rollen som sidekick, eller hva man lige skal kalde deres roller, Jonathan er jo for sin vis mere vigtig i sin rolle.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#51 elwood 17 år siden
men spøg til side, det lyder da ret fedt, lidt svær og slå det, ehmm jeg har spist på et plejehjem/ældrer hjem med Ole Ernst tæller det ?
8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#52 filmz-Bruce 17 år siden
#53 filmz-Le Samouraï 17 år siden
# 49 Fortsat - Så fik jeg endeligt svar: pengene er gået ind, og han sender filmen i morgen. Sådan noget med bankoverførsler til vildtfremmede mennesker har jeg det altså ikke helt godt med. Men nogle gange må man jo bide det i sig for få det, man gerne vil ha'.
#54 filmz-Bruce 17 år siden
#55 elwood 17 år siden
Tuna Tikka Masala ?
#56 filmz-Bruce 17 år siden
#57 elwood 17 år siden
Har lige selv fået pita Brød ahh herlig nemt og lækkert.
#58 HonoDelLoce 17 år siden
Train i Århus var stedet, hvor jeg for første gang fik lov at opleve yndlingsbandet, Alter Bridge, live.. Og aldrig har jeg oplevet noget lignende.. Adrenalinen flyder stadig i linde strømme rundt i mig, selv efter en køretur på lidt over en time og ca 40 minutters afslapning foran computeren.. Aldrig før har noget overgået mine forventninger så grusomt meget - og jeg havde endda ret høje forventninger :D
Jeg siger - får i nogensinde muligheden for at se Alter Bridge live, og kan i i øvrigt lide musik :D, så gør det for fanden! Snyd ikke jer selv!
Jeg kan, med ærlighed i stemmen, nu sige, at jeg er parat til at dø.. :D
Psst - ikke dermed sagt at jeg ønsker det ;)
#59 elwood 17 år siden
Og den underholder stadigvæk 1'eren har det der glimt i øjet, og en charme.
2'eren kammer lidt over synes jeg, men 1'eren go underholdning, og den slår hvertfald begge National treasure filmne, efter min mening.
Brendan Fraser er ikke nogen Indy, men han er meget charmeren på hans egen måde.
Og John Hannah som Jonathan, slår med lethed Ray Winstone som Mac fra Indy4, i rollen som sidekick, eller hva man lige skal kalde deres roller, Jonathan er jo for sin vis mere vigtig i sin rolle.
#60 gi-jones 17 år siden