Gravatar

#41 davenport 17 år siden

Er din ven Dan Brown?? ;D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#42 filmz-Le Samouraï 17 år siden

Nej, dog ikke :-)

Men han er kæreste med en kendt dansk skuespiller, der har en rolle i filmen, så han er inviteret ned på besøg i nogle dage.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#43 filmz-Bruce 17 år siden

Annus Horibilis. Har fået en fiber sprængning i læggen. Fantastisk! Spændende at se, hvem i familien som får hæmoroider eller syfilis i denne uge!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#44 davenport 17 år siden

Det er mit uheld, der har været i udbud, og det lader til, at du er den heldige vinder.... ;)
Gravatar

#45 filmz-Le Samouraï 17 år siden

#43 - Auch, det har jeg haft engang. Det gør pænt nas. Der er vel ikke så meget andet at gøre end tage det roligt eller (min favorit) drikke sig belastende i whiskey og så forsøge at gå det væk?

Vi venter i spænding på den næste udvikling af soapen om dit liv :-)
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#46 filmz-Bruce 17 år siden

#45 Der er lige 24 dage til ferien i USA, så jeg tror jeg foretrækker at tage det roligt, hvis min forfængelighed ikke sætter en stopper for mig i strandkostume i Florida :) Nu vil jeg nuppe på skadestuen i eftermiddag og se om de kan lægge forbinding, smide mig til en fysioterapeut eller lignende.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#47 Bobby Singer 17 år siden

Phew... Så er den første mundtlige eksamen overstået og det gik jo overaskende godt, jeg fik 10. Fantstisk måde at starte ugen på :)
Idjit
Gravatar

#48 davenport 17 år siden

Tillykke med det :)

Jeg sidder og voldsveder på mit lille, lukkede kontor. Det hjælper intet at vinduet er åbent.
Jeg er enormt varme/mandagstræt. Der burde indføres en recovery-dag efter weekenden, så man ligesom var klar til en ny uge.
Gravatar

#49 filmz-Le Samouraï 17 år siden

#47 - Sådan! :-)

Jeg er lidt bekymret. Har vundet en sjælden OOP dvd på tysk eBay og overført pengene for en uge siden (tyskere på eBay har af en eller anden grund sjældent PayPal). Men har ikke hørt et kvæk fra ham siden :-/
Gravatar

#50 Bobby Singer 17 år siden

#48 og 49 Tak! ;)
Idjit

Skriv ny kommentar: