#154 kan lige nævne som en lille ting at min fætter har mødt og talt med Joe Cukan (Kane) på E3 messsen dengang da Red alert lige var ved at komme ud, jeg har "hadet" ham lige siden 8-)
Jeg har ikke engang fået købt den pakke endnu, men det skal jeg også ha gjort.
Kan huske at da jeg lige havde fået red alert så havde jeg manualen med som læsestof når jeg sku i sommerhus, så fed synes jeg den var, dejlig tyk bog, og så stod der alt om de forskellige enheder droool 8-)
On topic igen jeg er lige stået op og skal rydde lidt op nu inden min ven kommer forbi, hvor der er dømt filmdag.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg er igang med at læse Me & my Shadow af Kevin Smith.
Og så er jeg kommet af med 160 kroner for at sende Seinfeld S 5+6 tilbage!!! Kan det ikke gøres billigere næste gang??? Og kan jeg gå ud fra Play kompenserer for dette?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#151 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#152 elwood 19 år siden
#153 elwood 19 år siden
#154 filmz-Wacker 19 år siden
http://www.samarit.dk
#155 elwood 19 år siden
Jeg har ikke engang fået købt den pakke endnu, men det skal jeg også ha gjort.
Kan huske at da jeg lige havde fået red alert så havde jeg manualen med som læsestof når jeg sku i sommerhus, så fed synes jeg den var, dejlig tyk bog, og så stod der alt om de forskellige enheder droool 8-)
On topic igen jeg er lige stået op og skal rydde lidt op nu inden min ven kommer forbi, hvor der er dømt filmdag.
#156 elwood 19 år siden
#157 DarkLight 19 år siden
Og så er jeg kommet af med 160 kroner for at sende Seinfeld S 5+6 tilbage!!! Kan det ikke gøres billigere næste gang??? Og kan jeg gå ud fra Play kompenserer for dette?
#158 Martindan 19 år siden
Jose Mourinho.... JOSE MOURINHO..... You are our King. We bow in honor and respect. JOSE MOURINHO... YOU ARE THE KING OF KINGS.....
#159 chronaden 19 år siden
Martindan... MARTINDAN... You are noisy. We dont like this way of writing. MARTINDAN... YOU ARE THE WORST WRITER OF WRITERS....
#160 Martindan 19 år siden