Leder selv efter en ny slange til min cykel. Tænkte jeg ville score nogle billige fra Harald Nyborg Nogen der ved om f.eks. en 700x18-25 Racer 48mm passer til mit dæk 28x622 (28x1 5/8x1 1/8)? Jeg fatter minus. :D
I am smiling because they haven't found the bodies yet.
sidder og ser Navy CIS... elsker den serie.. og føler jeg - yet endnu en gang - er ved at blive forelsket i en pige - den samme som altid ja - jeg er en sucker.
Netværk, cykelhjul og kærlighed... Der sker noget i lille dk :)
Jeg skal være med til at ansætte en kommende kollega i dag. Det bliver spændende. Det er første gang jeg sidder i ansættelsesudvalget. - Jeg har kun prøvet at sidde på den anden side og svede. Det skal nok blive sweet at se hvordan folk reagerer. (Og jeg så at en af ansøgerne interesserede sig for film, så jeg har jo selvfølgelig min Weyland-Youtani t-shirt på, og leder efter reaktion på det :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Sidder og hører nyheder. Er lige stået op efter at have druknet sorgerne fra i aftes. spillede poker og kortene var bestemt ikke med mig. Så er det godt at vi har vores egen bar med kolde øl og mulighed for rentefri bargæld.
Nu overvejer jeg lidt om jeg skal lave de statistikopgaver som der burde laves inden kl. 14 hvor de skal gennemgåes.
#31 filmz-lbw 19 år siden
Leder selv efter en ny slange til min cykel. Tænkte jeg ville score nogle billige fra Harald Nyborg Nogen der ved om f.eks. en 700x18-25 Racer 48mm passer til mit dæk 28x622 (28x1 5/8x1 1/8)? Jeg fatter minus. :D
#32 Martindan 19 år siden
#33 cyberzed 19 år siden
Så skal jeg bare lige have nakket mit kabeltv også...nej vent aint gonna happen yet.
#34 davenport 19 år siden
Jeg skal være med til at ansætte en kommende kollega i dag. Det bliver spændende. Det er første gang jeg sidder i ansættelsesudvalget. - Jeg har kun prøvet at sidde på den anden side og svede. Det skal nok blive sweet at se hvordan folk reagerer. (Og jeg så at en af ansøgerne interesserede sig for film, så jeg har jo selvfølgelig min Weyland-Youtani t-shirt på, og leder efter reaktion på det :)
#35 cyberzed 19 år siden
#36 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#37 Scherlund 19 år siden
Nu overvejer jeg lidt om jeg skal lave de statistikopgaver som der burde laves inden kl. 14 hvor de skal gennemgåes.
#38 DarkLight 19 år siden
#39 Scherlund 19 år siden
#40 filmz-herskegut 19 år siden
Ellers er der lige overstået en fornøjelig middag, idag stod den på Totilia, satme godt :)
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.