Gravatar

#171 filmz-sparrowed 19 år siden

#170: har jeg afsløret via pb.
Sometimes when you want to win the war, you have to burn the village
Gravatar

#172 filmz-herskegut 19 år siden

Fedt.. så kommer jeg op til tiden, og ender i københavn til den aftalte tid, hvorefter man får at vide "Jamen kurset er blevet rykket, fik du ikke besked?" Grrr!!

Nu skal man så få dagen til at gå på kontoret i københavn, oh fryd og glæde..
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
Gravatar

#173 DarkLight 19 år siden

Slapper af. Stadig ferie. Life is good.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#174 filmz-jackjazz 19 år siden

Slapper også bare af, og nyder, at ferien for mit vedkommende varer en uge mere...

Jeg kan dog ikke finde ud af, om det er godt eller skidt, at jeg sidder og savner arbejdet!

Nu vil jeg smide en god gammel Yngwie Malmstein CD på, og nyde lidt fænomenalt luftguitar, inden jeg bestemmer mig til, hvordan resten af dagen skal nydes...

//JackJazz
Let me tell you something my friend. Hope is a dangerous thing. Hope can drive a man insane.
Gravatar

#175 filmz-Asta 19 år siden

Kom hjem fra ferie igår aftes...har været i London siden i torsdags. Blev der slæbt med til en fodboldkamp af kæresten, og til gengæld måtte han med en tur i ZOO ;)
Og så fik jeg at vide idag, at den klub jeg arbejder i, er blevet godkendt til at have mig som elev i resten af min uddannelse, i stedet for dispensationen på 6 mdr....så nu er min uddannelse sikret, og samtidig bliver jeg voksenlærling så min løn stiger væsentligt :D
Hurra til mig!!!
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
Gravatar

#176 dyg 19 år siden

#175 - "slæbt med til en fodboldkamp" ... Detaljer kvinde, detaljer! Hvilken fodboldkamp? :]

Personligt har jeg enormt ondt i røven af lidt træning. Og desuden hader jeg Århus Sporveje. Jeg forstår godt chaufførerne, men derfor vil jeg alligevel helst ikke undvære busserne.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#177 filmz-Asta 19 år siden

#176 Det var Manchester City og West Ham ;) West Ham vandt 1-0 hvilket jo ikke var godt, når man holder med City....De scorede ellers 2 gange, men der blev dømt Off-Side begge gange :( ....men da vi så highlights fra kampen, så vidste det sig at ved det ene af målene, var der ikke Off-Side.
Så kæresten var ikke i så godt humør efterfølgende...

Et tillykke kunne iøvrigt have været rart ;)
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
Gravatar

#178 lagoni 19 år siden

Tillykke! :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#179 dyg 19 år siden

Hov ja, tillykke! Beklager, men du nævnte jo fodbold, så bliver vi mænd helt konfuse :(
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#180 cyberzed 19 år siden

#177 Tillykke, og husk hellere 22 dyr i haven end 22 tosser på banen
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/

Skriv ny kommentar: