Godt man har halvanden uges ferie endnu :D Det giver masser af tid til stille og roligt at se Deadwood sæson 2 idag er det blevet til afsnit 4, 5 og 6. Damn den serie er for fed. Intense scener fra start til slut, et skuespil i særklasse, bedre kan det ikke gøres.
Jeg har lige været til fokusgruppeinterview - nogle studerende skulle vide folks holdninger til højtalere - og for en times snak fik jeg et gavekort til HiFi Klubben på 500 kr :) Nu tror jeg ikke jeg kan få mere end et par centimeters kabel for 500 kr der, men det kan nok gemmes, sælges eller gives væk. Det er i hvert fald den bedste timeløn jeg endnu har fået.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#181 filmz-Asta 19 år siden
#179 Ja, der skal jo ikke så meget til at distrahere jer....
#180 Det lyder jo faktisk fornuftigt nok ;)
#182 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
Hmmmm ZOO (A zed & two noughts) får mig til at tænke på Peter Greenaway, ham har man ikke set noget fra i lang tid på disse kanter.
Nå men nu vil jeg tage hjem fra arbejde og fodre min lille panter/tiger og få noget søvn.
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#183 filmz-Asta 19 år siden
#184 davenport 19 år siden
Jeg sidder og har sidste feriedag. Kunne sku godt klare torsdag og fredag også, men det er der ikke noget at gøre ved. - 2 dages uge går jo nok!
Så har jeg lige siddet og mailet fram og tilbage med min gamle bankrådgiver, som jeg gerne vil have tilbage. Han ville se på det, så det er godt.
Burde spise noget, men gider det ikke. - og så er jeg igang med Kuglen, som jeg læste halvdelen af igår..
#185 cyberzed 19 år siden
#186 stefsims 19 år siden
Godt man har halvanden uges ferie endnu :D
Det giver masser af tid til stille og roligt at se Deadwood sæson 2 idag er det blevet til afsnit 4, 5 og 6. Damn den serie er for fed. Intense scener fra start til slut, et skuespil i særklasse, bedre kan det ikke gøres.
#187 davenport 19 år siden
Det blev til to toast med mexcikansk skinke og ost..
#188 lagoni 19 år siden
#189 stefsims 19 år siden
Men tillykke med den gode timeløn :D
#190 filmz-herskegut 19 år siden
Må man købe det billigt af dig ? :)
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.