Gravatar

#41 elwood 19 år siden

Nåja jeg kan da også sige jeg sidder og venter på en anden kollega som jeg har sendt afsted for at få en forbindelse op at køre ude ved en institution, og når hun så kommer tilbage er der nutella kage 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#42 läkerol 19 år siden

sidder og venter på at jeg kan få fri.. Der ligger nemlig en Ipod i postkassen, der kun venter på mig..
Our deepest fear is not that we are inadequate. Our deepest fear is that we are powerful beyond measure.
Gravatar

#43 cyberzed 19 år siden

#42 Hvilken type? Shuffle, Nano, Alm etc.
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#44 läkerol 19 år siden

kan ikke huske hvad den hedder... den der kan afspille video..
Our deepest fear is not that we are inadequate. Our deepest fear is that we are powerful beyond measure.
Gravatar

#45 filmz-sanjo 19 år siden

Video Ipod :)
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#46 filmz-sanjo 19 år siden

Senere kan du købe Video Ipod Briller
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#47 läkerol 19 år siden

Bingo Skipper!!
Gravatar

#48 läkerol 19 år siden

46# ej det er ligemeget..
Gravatar

#49 davenport 19 år siden

Jeg har lige fået psykologbistand, da en sindsyg mand smadrede et kontor med stole, og sig selv med vinduer og døre. Der var godt med blod og han stod og bankede sit hoved ned i skarpe glasskår. Så politiet måtte lige komme og snuppe ham med.
Han havde også lige taget sit lille barn med, så det var en dejlig behagelig oplevelse.

It´s a sick world!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#50 filmz-lbw 19 år siden

#49 Føj, bare de kunne sørge for at barnet kom i plejefamilie... :o(

Til dem der har ligget søvnløse over størrelser på cykeldæk (se #31) har Harald selvfølgelig svaret...
I am smiling because they haven't found the bodies yet.

Skriv ny kommentar: