Har lige skrevet en mail til dvdimport for lige at høre hva status er på mine ting, den ene står som shippede 23 feb. så den kan godt være undervejs stadigvæk, men lige pludselig kan jeg ikke se min anden orders status.
Så nu venter jeg spændt på svar fra dem 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Certain products have been removed from our catalog due to problems with our Canadian Distributors. This item has been removed from ur catalog however the item was received and shipped. We guaranty the delivery of our orders after 8 weeks of the date of shipment.
Det bliver bedre og bedre, fordi jeg kan jo ikke rigtig se status på det mere, suk... tror bare jeg venter og så hey en dag bliver jeg måske overrasket.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Har lige smidt Le Grand Bleu soundtracket på, placeret mig i sofaen med laptoppen på skødet...klar til at overarbejde med en friskmalet stempelkaffe (JAZ de Rio Coco) til.
Sidder og er rasende på Trold og Skvat over at de har smidt mit I, Robot Sonny Head væk, det som jeg nu frustreret har ventet tålmodigt på i 6 måneder. :(
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Jeg sidder og forsøger at læse til eksamen (videnskabsteori, mandag), men der er bare så mange andre ting der er mere interessante nu... Bl.a. cd-wow, jeg kom vist også til at bestille lidt mange derfra. Men det var billigt :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
# 56 og 57 Jeg håber ikke I kommer til at vente længe. Jeg har et par bestillinger hos wow, der endnu ikke er afsendt selv om de er bestilt for næsten en uge siden :( Og det er længe at vente på Serenity, når man lige er blevet færdig med Firefly...
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
#58 - nej, jeg køber altid film til fuld pris og kunne aldrig finde på at bruge diverse sparesjov. Eller sådan noget...
#59 - jeg bestilte 3-4 film i går, de blev afsendt i dag. Men jeg har hørt om flere der har ventet længe, det er lidt træls. Specielt lige med Serenity :) Jeg har ikke set den, men var meget glad for Firefly, så satser på at låne mig til filmen snart.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#51 dyg 19 år siden
Det lyder som et rigtig hyggeligt job du har dig :[
Jeg er lige kommet hjem fra en omgang baseball-træning, anden gang i sæsonen og hold da kæft, hvor har jeg ondt overalt!
#52 elwood 19 år siden
Så nu venter jeg spændt på svar fra dem 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#53 elwood 19 år siden
Dear Client;
Certain products have been removed from our catalog due to problems with
our Canadian Distributors. This item has been removed from ur catalog
however the item was received and shipped. We guaranty the delivery of
our orders after 8 weeks of the date of shipment.
Det bliver bedre og bedre, fordi jeg kan jo ikke rigtig se status på det mere, suk... tror bare jeg venter og så hey en dag bliver jeg måske overrasket.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#54 cyberzed 19 år siden
#55 filt 19 år siden
#56 filmz-Kadann 19 år siden
Men pyt, så er der lidt mere at se mens jeg går arbejdsløs. :)
#57 lagoni 19 år siden
#58 cyberzed 19 år siden
#59 tiny 19 år siden
Jeg håber ikke I kommer til at vente længe. Jeg har et par bestillinger hos wow, der endnu ikke er afsendt selv om de er bestilt for næsten en uge siden :( Og det er længe at vente på Serenity, når man lige er blevet færdig med Firefly...
#60 lagoni 19 år siden
#59 - jeg bestilte 3-4 film i går, de blev afsendt i dag. Men jeg har hørt om flere der har ventet længe, det er lidt træls. Specielt lige med Serenity :) Jeg har ikke set den, men var meget glad for Firefly, så satser på at låne mig til filmen snart.