Gravatar

#91 dyg 19 år siden

Har haft gennemtræk hele dagen, så her er der dejligt. Men jeg sidder og smider penge væk på poker, er ikke lige min dag.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#92 davenport 19 år siden

Tak for alle "held og lykkerne" :)

Jeg har endnu ikke fået respons... Tror i en socialdirektør har travlt???

Hvem der bare skulle sejle på fjorden i dag, med en køletaske med kolde madder og kolde øl, istedet for det her 40 grader varme kontor.
Tænk at ligge på dækket og nyde solen, et lille stykke Bacon på grillen og en fiskestang, der bare flyder afsted efter båden.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#93 filmz-Crystalstar1200 19 år siden

Sidder og bakser med regnskaber og bugetter ... puhhha ... bare det balancere ;)

Igår fik vi is, gad vide hvad vi får i dag :)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#94 davenport 19 år siden

Aha, du er så heldig at være et sted hvor man får foræret ting, når det er varmt?

Vi får ekstra arbejde, det er alt.

Og nu er KMD gået ned med deres jounalprogram, så vi sidder og glor. Det er simpelthen under alt kritik.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#95 filmz-Crystalstar1200 19 år siden

Vi får gratis frugt hver dag, mens isen må vi selv betale :)

Man skulle dog ikke tro at der var ferie for senest 1. august skal jeg have færdiglavet 150 sager om resultatet af de netop overståede lønforhandlinger ;)

---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#96 elwood 19 år siden

#95 det gør vi også altså gratis frugt, og imorgen skal vi hav vores faste månedlige onsdag fælles spisning, det skal nok blive godt.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#97 pulse83 19 år siden

Sidder og ærgrer mig over at have været på arbejde. Hvorfor?

Forklaring følger:

Har glædet mig i måneder til at se The New World, og idag skulle være dagen. Jeg smider den i afspilleren, og nyder de første 40 minutter i fulde drag. Før jeg ved af det, begynder jeg at døse væk, og bliver i sidste ende nødt til at slukke filmen for ikke at falde i søvn og gå glip af noget. Så nu må jeg se filmen fra start af igen på et andet tidspunkt, da jeg nægter at hoppe midt ind i en film, der er så stemningsmættet som The New World er. Det er hvad der kommer ud af kun at sove 1 time om natten (pga. varmen) og gå på arbejde næste morgen. :( Man skulle have haft ferie. :(
Excuse me, Flo!
Gravatar

#98 Bates 19 år siden

Er lige kommet hjem fra arbejde...sidder og nyder en kold hof.... :)
Gravatar

#99 filmz-herskegut 19 år siden

Har brugt de sidste 2 dage på at male.. pænt besværligt når man har en lille 1 værelses.. og ikke kan flytte tingene udenfor imens. :)

Så lige nu sidder jeg på mit stuebord, mens sengen står på højkant ved siden af :P

Jeg bor i stue etagen med 2 store vinduer ud til en mellemstor boligblok, der er satme gået mange mennesker forbi de sidste dage og kigget forundret ind ;)
vinduerne skal jo være åbne for at man ikke får maler hjerne, eller dør af hedeslag..

Nå, tilbage til min seinfeld pause =)
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
Gravatar

#100 elwood 19 år siden

Sidder lige og slapper af efter vores fælles spisning damm det var godt, først var der sandwish(staveplade) to store til hver, og bagefter var der tror der var 5-6 pakker cartedo're is, jeg kan ikke spise mere, damm det lægger tungt hehe.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: