Ah. Mandag morgen på arbejde. Lidt grokky efter en weekend til Thy Rock med bl.a. DAD, Tv2, Kim Larsen og Allan Olsen. Dagens første kom kaffe er skænket, og de optimistiske af os, kan se frem til en hel frisk uge på arbejdet. Ferien kommer i Uge 31, som lige nu virker uendelig langt væk.
Så skål i kaffe og go' mandag, filmzfolk. Hvad end I ser.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Sidder og triller tommelfingre, jeg vil bare ha klokken er 15:30 så jeg den der er smuttet, så kan jeg komme hjem og rode med mit trådløse netværk, som stadig ikke virker.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Urgh!! Første dag på arbejdet efter kun en uges ferie. 100 mails og en ordentlig lortestak, der skal gennemgåes. - Det er det værste ved et job som dette.. Der er sku ikke nogen der foretager sig noget, når man ikke er der. Jeg har ondt i hovedet, nakken og min højre hånd, og jeg ved ikke hvorfor..(Jaja, der er sikkert en vittig hund, der har et forslag, men det er ikke det ;)
Heldigvis slutter min dag med et hjemmebesøg i nærheden af min bopæl, så jeg er da tidligt hjemme..
Men motivationen kan jeg sku ikke lige få øje på....
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Så er der en ny 48 timers rapport der skal skrives. Denne gang om Latinamerikas afkolonisering fra ca. 1870 - 1990. Og så lige mens der både er vm fodbold og tennis. Det kan de ikke være bekendt.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#11 DarkLight 19 år siden
Dagens første kom kaffe er skænket, og de optimistiske af os, kan se frem til en hel frisk uge på arbejdet. Ferien kommer i Uge 31, som lige nu virker uendelig langt væk.
Så skål i kaffe og go' mandag, filmzfolk. Hvad end I ser.
#12 filmz-lbw 19 år siden
#13 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#14 davenport 19 år siden
100 mails og en ordentlig lortestak, der skal gennemgåes. - Det er det værste ved et job som dette.. Der er sku ikke nogen der foretager sig noget, når man ikke er der.
Jeg har ondt i hovedet, nakken og min højre hånd, og jeg ved ikke hvorfor..(Jaja, der er sikkert en vittig hund, der har et forslag, men det er ikke det ;)
Heldigvis slutter min dag med et hjemmebesøg i nærheden af min bopæl, så jeg er da tidligt hjemme..
Men motivationen kan jeg sku ikke lige få øje på....
#15 DarkLight 19 år siden
Wankers Whiplash!
#16 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#17 davenport 19 år siden
#18 filmz-jonasgr 19 år siden
'Cause I'm evil"
#19 filmz-jonasgr 19 år siden
'Cause I'm evil"
#20 DarkLight 19 år siden