Gravatar

#101 davenport 19 år siden

Sidder og læser gamle "Hvad laver du" tråde. Det er fanme sjovt at læse... Jeg er nået til dec 05...

Ja, jeg har intet liv!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#102 dyg 19 år siden

Jeg spiller Micro Machines 4, jeg har heller ikke noget liv.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#103 davenport 19 år siden

ROFL:

Faldt lige over DarkLights omtale af Opeth:
"Det er et band, som Nakalay åbenbart får salgsprocenter af. Eller er i familie med. Det er de eneste troværdige forklaringer. Det lyder som en busfuld kampklare katte der drøner ind i en porcelænsbutik."

Simpelthen en klassiker af bemærkninger :D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#104 elwood 19 år siden

#102 Jeg er så skuffet over 4'eren kameraret er så bad, men så gik jegpå nettet og fandt micro machines 1 og 2 og dem spiller jeg til hudløshed hehe.

Ps. de kan findes ved bare at søge efter micro machines download i Google
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#105 DarkLight 19 år siden

#104, lyder godt. Så mangler vi bare nogle der fortæller hvordan man henter film og linker til torrents og andet, så er weekenden reddet...
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#106 elwood 19 år siden

#105 det er bare en install fil ganske normal, man downloader hel normal, det ikke engang en suspekt side, indstilling af controlls kan dog drille lidt i starten, men det kun fordi den vil ha man programmere flere taster end der er nødvendig.

hehe naa film download der trækker vi grænsen, men Torrent movies har vidst nogle rimelig aktuelle, det hvert fald ok kvalitet synes jeg 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#107 DarkLight 19 år siden

Dammit, Justice League. His Sarcasm Shield is too strong. What do we do now?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#108 dyg 19 år siden

#104 - Enig, det er elendigt :(
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#109 DarkLight 19 år siden

Pyha. Lige kommet hjem fra dagens straf i fitnesscenteret. Det er ikke sjov på dage som i dag.

Derudover har jeg reddet mig gode pladser til Superman Returns takket være mit hjemmebryggede script*

*Til nørderne:
Jeg har bikset et script sammen i PHP som parser den lokale biograf igennem hver time. Den samler alle film man kan booke sammen og viser dem til mig i en xml fil. Så slipper jeg for selv at checke. Lidt samme princip som AllanMC.
Gravatar

#110 filmz-Bruce 19 år siden

Sidder og ser afsnit fra Jon Stewart Daily Show, interview med forskellige personer.

Jimmy Carter interviewet er rigtig godt. Imponerende mand.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140

Skriv ny kommentar: