Faldt lige over DarkLights omtale af Opeth: "Det er et band, som Nakalay åbenbart får salgsprocenter af. Eller er i familie med. Det er de eneste troværdige forklaringer. Det lyder som en busfuld kampklare katte der drøner ind i en porcelænsbutik."
Simpelthen en klassiker af bemærkninger :D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#105 det er bare en install fil ganske normal, man downloader hel normal, det ikke engang en suspekt side, indstilling af controlls kan dog drille lidt i starten, men det kun fordi den vil ha man programmere flere taster end der er nødvendig.
hehe naa film download der trækker vi grænsen, men Torrent movies har vidst nogle rimelig aktuelle, det hvert fald ok kvalitet synes jeg 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Pyha. Lige kommet hjem fra dagens straf i fitnesscenteret. Det er ikke sjov på dage som i dag.
Derudover har jeg reddet mig gode pladser til Superman Returns takket være mit hjemmebryggede script*
*Til nørderne: Jeg har bikset et script sammen i PHP som parser den lokale biograf igennem hver time. Den samler alle film man kan booke sammen og viser dem til mig i en xml fil. Så slipper jeg for selv at checke. Lidt samme princip som AllanMC.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#101 davenport 19 år siden
Ja, jeg har intet liv!
#102 dyg 19 år siden
#103 davenport 19 år siden
Faldt lige over DarkLights omtale af Opeth:
"Det er et band, som Nakalay åbenbart får salgsprocenter af. Eller er i familie med. Det er de eneste troværdige forklaringer. Det lyder som en busfuld kampklare katte der drøner ind i en porcelænsbutik."
Simpelthen en klassiker af bemærkninger :D
#104 elwood 19 år siden
Ps. de kan findes ved bare at søge efter micro machines download i Google
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#105 DarkLight 19 år siden
#106 elwood 19 år siden
hehe naa film download der trækker vi grænsen, men Torrent movies har vidst nogle rimelig aktuelle, det hvert fald ok kvalitet synes jeg 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#107 DarkLight 19 år siden
#108 dyg 19 år siden
#109 DarkLight 19 år siden
Derudover har jeg reddet mig gode pladser til Superman Returns takket være mit hjemmebryggede script*
*Til nørderne:
Jeg har bikset et script sammen i PHP som parser den lokale biograf igennem hver time. Den samler alle film man kan booke sammen og viser dem til mig i en xml fil. Så slipper jeg for selv at checke. Lidt samme princip som AllanMC.
#110 filmz-Bruce 19 år siden
Jimmy Carter interviewet er rigtig godt. Imponerende mand.