Ærgrer mig over så lidt interessant der går i biografen for tiden. Ville gerne i biografen på min fødselsdag på fredag, men der går bare intet spændende...
Så frygter jeg at jeg er ved at udvikle noget høfeber-halløj, mine øjne og næse har løbet i vand stort set konstant i går og i dag. Dumme verden...
Ellers er jeg igang med at male... noget som jeg nok skulle have gjort før jeg flyttede ind, det virker lidt kaotisk på den her måde.. men nu får jeg da malet 2 væge idag, maler over 2 gang engang sent i aften..
Så håber jeg bare at jeg kan få flyttet alle tingene ud fra væggen. nogen der melder sig til at give en hånd :-) ? jeg har pils på køl hvis det er ;)
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
Jeg er atter begyndt at dyppe mine fødder i den store sø der er Iron Maiden. Primært for at komme i beatet til koncerten i Ålborg her i efteråret. På den fremragende X Factor falder jeg over denne sang, som jeg synes her mere end et par lighedspunkter med en film jeg har set. Kan I gætte hvilken? :)
A Man On The Edge The freeway is jammed And it's backed up for miles The car is an oven and baking is wild Nothing is ever the way it should be What we deserve we just don't get "TO" see
A briefcase, a lunch and a man on the edge Each step "GETS" closer to losing his head Is someone in heaven are they looking down Cause nothing is fair just you look around
Falling down x 6
He's sick of waiting of lying like this There's a hole in the sky for the angels to kiss Branded a leper because you don't fit In the land of the free you "JUST" live by your wits
Once he built missiles a nation's defence Now he can't even give birthday presents Accross the city he leaves in his wake A glimpse of the future a cannibal state
Falling down x 6
NB. Wikipedia viser at Iron Maiden rent faktisk har skrevet en sangen om filmen. Funny :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Sidder og sumper efter jeg har været i den lokale idrætsforenings klubhus for at tage et bad... (mit badeværelsegulv er blevet utæt og det drypper ned i underetagen når jeg tager bad)... Er vist ikke helt kommet mig ovenpå en Nibe Festival med ALT for lidt søvn...og det faktum at min ferie i første omgang er slut og arbejdet venter imorgen...
Don't take life too seriously. You'll never get out alive.
#81 dyg 19 år siden
#82 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#83 filmz-Kadann 19 år siden
Held og lykke. :)
#84 lagoni 19 år siden
Så frygter jeg at jeg er ved at udvikle noget høfeber-halløj, mine øjne og næse har løbet i vand stort set konstant i går og i dag. Dumme verden...
Og ja, held og lykke til #80 :)
#85 lagoni 19 år siden
#86 filmz-herskegut 19 år siden
Held og lykke med det :-)
Ellers er jeg igang med at male... noget som jeg nok skulle have gjort før jeg flyttede ind, det virker lidt kaotisk på den her måde.. men nu får jeg da malet 2 væge idag, maler over 2 gang engang sent i aften..
Så håber jeg bare at jeg kan få flyttet alle tingene ud fra væggen.
nogen der melder sig til at give en hånd :-) ? jeg har pils på køl hvis det er ;)
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#87 Bates 19 år siden
#88 DarkLight 19 år siden
På den fremragende X Factor falder jeg over denne sang, som jeg synes her mere end et par lighedspunkter med en film jeg har set. Kan I gætte hvilken? :)
A Man On The Edge
The freeway is jammed
And it's backed up for miles
The car is an oven and baking is wild
Nothing is ever the way it should be
What we deserve we just don't get "TO" see
A briefcase, a lunch and a man on the edge
Each step "GETS" closer to losing his head
Is someone in heaven are they looking down
Cause nothing is fair just you look around
Falling down x 6
He's sick of waiting of lying like this
There's a hole in the sky for the angels to kiss
Branded a leper because you don't fit
In the land of the free
you "JUST" live by your wits
Once he built missiles a nation's defence
Now he can't even give birthday presents
Accross the city he leaves in his wake
A glimpse of the future a cannibal state
Falling down x 6
NB. Wikipedia viser at Iron Maiden rent faktisk har skrevet en sangen om filmen. Funny :)
#89 mini_jette 19 år siden
Er vist ikke helt kommet mig ovenpå en Nibe Festival med ALT for lidt søvn...og det faktum at min ferie i første omgang er slut og arbejdet venter imorgen...
#90 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"