Jeg undres. Har lige fået brev fra Intrum Justitia Inkasso. Jeg har ikke betalt en regning til B-One, for et webhotel. Men pudsigt nok har jeg aldrig fået denne regning (dateret til den 17/4-06) fra B-One, og ej heller nogen rykker for den regning jeg ikke har betalt i første omgang.
Min sidste regning derfra betalte jeg 1/9-05, og næste regning burde først skulle betales den 1/9-06. Men jeg får at se, hvad deres økonomi/salg siger til det hele.
Et relateret spørgsmål: Hvornår kan de overdrage en ubetalt regning til inkasso? Skal de sende rykkere, eller hvordan er reglerne?
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Så vidt jeg husker, skal du modtage regningen og to rykkere, før de kan overgive det til inkasso - har du ikke modtaget det, så kan de ikke gøre en hylene fis.
Hvordan man så i praksis beviser det, aner jeg ikke. :)
#124 - Hehe, nej det er jo lige det. Nå, jeg venter stadigvæk på svar fra B-One, hvis der ikke sker noget snart, så ringer jeg lige til Intrum Justitia, og forklarer sagen for dem.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#125 du er ikke den eneste der får sådanne breve, jeg fik et fra Alektum inkasso for en måneds tid siden, om at jeg skyldte HomeEntertainment penge for film jeg aldrig havde bestilt/modtaget. Efter at have snakket med homeEntertainment flere gange. så forstod de åbenbart ikke at jeg aldrig have fået dem, og heller ikke var medlem da skulle være blevet sendt ud. Det endste med at de ville have små 1000kr for Brothers Grimm og A history of violence..
Heldigvis er Alktum inkasso til at snakke med :)
Ellers nyder jeg at sidde i min lejlighed, endelig er der ikke mere malearbejde der skal klares i denne omgang :P
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
#121 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#122 filmz-Bruce 19 år siden
#123 dyg 19 år siden
Min sidste regning derfra betalte jeg 1/9-05, og næste regning burde først skulle betales den 1/9-06. Men jeg får at se, hvad deres økonomi/salg siger til det hele.
Et relateret spørgsmål: Hvornår kan de overdrage en ubetalt regning til inkasso? Skal de sende rykkere, eller hvordan er reglerne?
#124 filmz-Kadann 19 år siden
Så vidt jeg husker, skal du modtage regningen og to rykkere, før de kan overgive det til inkasso - har du ikke modtaget det, så kan de ikke gøre en hylene fis.
Hvordan man så i praksis beviser det, aner jeg ikke. :)
#125 dyg 19 år siden
#126 pulse83 19 år siden
#127 elwood 19 år siden
8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#128 filmz-Kadann 19 år siden
Det siges at Intrum er til at tale med normalt, så det er nok ikke en skidt plan. :)
#129 filmz-jonasgr 19 år siden
'Cause I'm evil"
#130 filmz-herskegut 19 år siden
du er ikke den eneste der får sådanne breve, jeg fik et fra Alektum inkasso for en måneds tid siden, om at jeg skyldte HomeEntertainment penge for film jeg aldrig havde bestilt/modtaget.
Efter at have snakket med homeEntertainment flere gange. så forstod de åbenbart ikke at jeg aldrig have fået dem, og heller ikke var medlem da skulle være blevet sendt ud.
Det endste med at de ville have små 1000kr for Brothers Grimm og A history of violence..
Heldigvis er Alktum inkasso til at snakke med :)
Ellers nyder jeg at sidde i min lejlighed, endelig er der ikke mere malearbejde der skal klares i denne omgang :P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.