Gravatar

#21 davenport 19 år siden

Rigtige mænd formaterer !!!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#22 DarkLight 19 år siden

Sund fornuft, opdateret Windows, Firefox+Thunderbird - Så kommer man langt.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#23 dyg 19 år siden

Sidder og slapper af til lidt Nada Surf inden koncerten i morgen, og prøver på at komme mig over nattens helt fantastiske baseball-kamp, der bare fik den forkerte vinder :/
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#24 filmz-jonasgr 19 år siden

Hvis jeg skal formatere min computer, vil det jo tage hele dagen at få den op at køre igen. Det har jeg ikke tid til, så jeg bruger anti-virus programmer.
Om det så virker må tiden vise.

Dem der laver virusser må virkelig have et trist liv.

"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#25 vapor 19 år siden

Spiser en hel spand budding...
Gravatar

#26 filmz-Koenig 19 år siden

Er på vej til studenterfest...!
"Como estan, bitches?"
homo proponit sed Deus disponit
www.haddock100.com
Gravatar

#27 weebs 19 år siden

Har fået ondt i nakken af alt den ferie....det er åbenbart ikke sundt at ligge SÅ meget ned. :)
"På en førstegangsbesøgende filmnørd virker denne tråd måske fremmed og skræmmende" -davenport
Gravatar

#28 filmz-jonasgr 19 år siden

Har mindre end 24 timer til at få skrevet min latino rapport færdig. Det kunne Jack Bauer ikke engang klare.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#29 elwood 19 år siden

#28 Chuck Norris ku godt 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#30 davenport 19 år siden

Sidder og puster i kontorvarmen. Hvorfor må vi ikke bære shorts, når kvinderne godt må være nedringede??? Det hænger ganske enkelt ikke sammen.

Jeg er lidt irriteret over at være blevet angrebet i Ogame, og at jeg ikke kan sende mail til alliancen.. >:(

Jeg vil hellere hjem, for jeg synes ikke rigtigt jeg kan overskue det hele efter ferien. Der er så mange løse ender, at man fanme snart ikke tør tage på ferie mere. Det giver for meget arbejde bagefter, og man stresser på ferien, fordi man kommer til at tænke på det... Øvha!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: