Er lige kommet hjem efter at have mødt kærestensfamilie for første gang. Nu må tiden vise om jeg er blevet godkendt, for så kan jeg besøge dem igen. Ganske hyggelige mennesker og rigtig god mad der blev serveret.
Nu kommer den til at stå på et bad. Det har godt nok været varmt her på fyn i dag.
Fik også lige den sidste karakter for denne gang. Et 8 tal i Erhvervsøkonomi. Det er vel udmærket når man regner med 6 eller 7. Det var heldigvis sidste gang med det den slags økonomi og jeg har nu overlevet det første år på SDU med et godkendt snit på 9.4. Selvom jeg var lidt skuffet over min indsats i matematik, så kan man vist ikke klage over en 10'er.
Fik løbet rundt om søerne her i første halvleg og har feset den af til videoklips lige siden. På tide med et bad.
#115 Kan godt li' The Mummy. Uformel atmosfære og skuespillere der passer i rollerne. 2'eren kammede lidt for meget over, men en 3'er kunne da være sjov.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#111 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
Jeg kan bedre lide ham end fx Letterman :)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#112 filmz-herskegut 19 år siden
Ville det være ulovligt at downloade et show som "the daily news og The Colbert report" og se det her i dk ? :)
Ikke fordi at jeg gør det ;) hehe
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#113 Scherlund 19 år siden
Nu kommer den til at stå på et bad. Det har godt nok været varmt her på fyn i dag.
Fik også lige den sidste karakter for denne gang. Et 8 tal i Erhvervsøkonomi. Det er vel udmærket når man regner med 6 eller 7. Det var heldigvis sidste gang med det den slags økonomi og jeg har nu overlevet det første år på SDU med et godkendt snit på 9.4. Selvom jeg var lidt skuffet over min indsats i matematik, så kan man vist ikke klage over en 10'er.
#114 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#115 elwood 19 år siden
Han er sku en ret morsom fætter ham Stephen Sommers, jeg hyggede mig hvertfald gevaldigt, med hans kommentare 8-)
#116 filmz-Bruce 19 år siden
#115 Kan godt li' The Mummy. Uformel atmosfære og skuespillere der passer i rollerne. 2'eren kammede lidt for meget over, men en 3'er kunne da være sjov.
#117 elwood 19 år siden
Og ja 2'eren blev bare lidt for meget af det gode.
#118 filmz-Bruce 19 år siden
#119 elwood 19 år siden
men jo det var ham jeg mente, gad bare ikke lige tjekke det efter.
#120 filmz-jonasgr 19 år siden
'Cause I'm evil"